43 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga het morgen aan mijn werkgever vertellen, vandaag hartje gehoord en morgen 7 weken Misschien aan de vroege kant, maar vind het wel fijn als ze er vanaf weten voor het geval ik ineens klachten ofzo krijg. Aan mn collega’s vertel ik het pas met 12 weken

3 jaar geleden

Ik ga het morgen vertellen, ben zaterdag 9 weken 😊

3 jaar geleden

Morgen 6 weken,bij mij weten ze t al vanwege misselijke overgeven

3 jaar geleden

Pas na 12 weken

3 jaar geleden

Mijn leidinggevende heb ik het ook verteld. 7+3 nu. Heb een goede band met haar en vindt het fijn dat ze ervan af weet

3 jaar geleden

Reactie op MommytobeMHK

Mijn leidinggevende heb ik het ook verteld. 7+3 nu. Heb een goede band met ...
Ja heb ik ook met mn werkgever. Ik werk hier al meer dan 8 jaar en we zijn allemaal vrij open met elkaar over van alles en vind het wel fijn als zij het alvast weten

3 jaar geleden

Ik heb mijn leidinggevende het verteld. Niet perse een hele goede band mee maar er is veel gebeurd in mijn leven afgelopen jaar en daar heb ik hem steeds over geinformeerd,waar hij goed op reageerde. Het toen wat minder kunnen presteren op werk en nu weer door kwaaltjes, dus vind het wel fijn dat hij de reden weet. Wanneer ik het mijn team ga vertellen, twijfel ik nog over. Liefst met 12 weken maar weet niet zeker of ik dat red.

3 jaar geleden

Ik heb het mijn leidinggevende de volgende dag nadat ik het wist verteld. Ik voelde mij namelijk niet heel lekker en zo weet zij wat er aan de hand is, ook mocht het niet goed gaan.

3 jaar geleden

Ik heb het ook meteen na de positieve test verteld. Maar ook puur omdat ik in de logistiek werk en de drukke periode bij ons nu aankomt. En zij na de laaste miskraam zei dat ze het fijn vond om te weten want dan kon ze mij ook ergens anders plaatsen of rekening houden met zwaar werk.

3 jaar geleden