Ah ja dan is t logisch 🤣
Ik dacht misschien een andere reden waar ik niet over nagedacht heb hahaha!
Maar on topic ik zou het zelf niet doen. Maar als je geen enkele andere optie hebt, dan zal het wel moeten denk ik 😅
Ik denk dat het wel kan.
Ik zou hem alleen niet aanzetten als je baby er ligt te slapen. Wij hebben een warmtepomp droger en die geeft toch best wat warmte af om het zo maar te zeggen.
Het kan wel indd als je zoals samantha zegt die niet aanzet terwijl je baby slaapt, of misschien de deur e.d. openzet zodat de kamertemperatuur niet gaat stijgen terwijl je baby daar is. Hou een kamerthermometer in die kamer voor de zekerheid😊
Ik zou het toch niet doen.. de droger. Creert veel stof die blijft plakken aan muren etc. Als je het toch doet goed ventileren en zeker niet aanzetten als de baby/kind in de kamer is. Je kan ook nog zon luchtzuiveraar kopen voor in de kamer om de stoffen etc weg te ‘zuigen’.
Wij hebben ook een warmtepomp droger. Moet wel zeggen dat die heeeel veel stof geeft, in hoeverre dat kwaad kan weet ik niet maar kans is groot dat je in ieder geval na iedere keer alles moet afstoffen en zuigen