11 Reacties

één dag geleden

Ik gebruik een quick wash (korte was) die is op 40 graden. Als ze echt heel vies zijn op 60 graden.

één dag geleden

Kleding 30/40 tenzij heel vies 60. Maar beddengoed, doekjes enzv op 60.🤗

één dag geleden

Vrijwel alles op 30/40 graden, tenzij er echt iets met bacteriën aan zit (aankleedkussen > poep bijvoorveeld)

één dag geleden

Hier kleren op 30/40 en beddengoed of vieze poep vlekken op 60! Vind dat de kleding zo veel minder mooi word als je op 60 wast 🙈

één dag geleden

Kleding op 60 graden? Nog nooit gedaan 🙂

één dag geleden

Beddengoed e.d. op 60, kleding op 30 of 40 graden

één dag geleden

Reactie op Merr92

Kleding op 60 graden? Nog nooit gedaan 🙂
Nee ik ook niet, tenzij heel vies (poep of plas). Anders altijd 30/40 graden. Heel vies is zelfs vaak 90C bij ons.

19 uur geleden

Alles op 30/40 vanaf geboorte al. Maar dan strijken we nieuwe kleding nog wel na

19 uur geleden

Ik heb nog nooit kleding op 60 graden gewassen. Altijd alles op 40. Ik was alleen beddengoed en handdoeken op 60. Wat zou er fout kunnen gaan aan wassen op 30/40 graden?

18 uur geleden

Reactie op Maelyn

Ik heb nog nooit kleding op 60 graden gewassen. Altijd alles op 40. Ik was ...
Op 60 graden wassen is betere bescherming tegen bacteriën, vooral in het begin beter voor de huid. Fijn om te lezen dat het bij zovelen gewoon goed gaat, dan ga ik ook overstappen op 30/40 graden! :)

10 uur geleden

Nooit op 60 gewassen. Altijd 30 of 40... wel strijken nadien maar dat vind ik ook gewoon netter en verzorgder lijken