17 Reacties

2 jaar geleden

Gember thee schijnt te helpen tegen misselijkheid of echt coca cola

2 jaar geleden

Reactie op P & W ❤️

Gember thee schijnt te helpen tegen misselijkheid of echt coca cola
In coca cola zit toch cafeïne wat niet echt goed is? Hoe veel kan je daar dan van drinken?

2 jaar geleden

Reactie op Ierrx

In coca cola zit toch cafeïne wat niet echt goed is? Hoe veel kan je daar d ...
Een glas ken geen kwaad hoor 🙂 ik drink ook gewoon thee

2 jaar geleden

Max 200 mg mag je per dag

2 jaar geleden

Ik vond alles koud heel fijn. Dus at wel bevroren banaan, of maakte een ijskoude smoothie van fruit en plantaardige melk. En ja ook hier brood met hagelslag en biscuitjes hoor. Warme groente echt niet. Drink wel elke dag nu nog greens voor de vitaminen en mineralen

2 jaar geleden

Ik vind soep verschrikkelijk, bouillon gaat beter. Bij mij moet eten knapperig zijn, dus veel crackers deze weken

2 jaar geleden

Ik at mijn vorige zwangerschap mandarijnen voor het leven tegen de misselijkheid. Maar dat was toen in december/januari/februari en nu niet echt het seizoen meer voor. Iemand een idee wat zo makkelijk te pakken is en ook goed werkt tegen de misselijkheid? Ook ben ik nog op zoek naar andere gemberpillen want had Kruidvat eigen merk maar die hebben ze niet meer :( Sowieso deze zwangerschap weer heel anders. Ben nog vermoeider en heb vanochtend zelfs gespuugd en dat is iets wat ik vorige keer niet gedaan heb. Daar bleef het bij extreme misselijkheid.

2 jaar geleden

Btw witte bolletjes met pindakaas klikt wel goddelijk. Same voor lange vingers. Die ga ik inslaan 🤪

2 jaar geleden

Vanille vla! Vooral die van de lidl! Dat is mijn lifesaver

2 jaar geleden

Bij mij is het banaan of matzes met hummus/kipfilet en avocado/ tomaat. En nootjes, ongezouten volgens mij is het amandel, pecan en walnoot. Bouillon moet ik ook proberen. Maar vult niet zo voor mijn gevoel. En bij mij moet het echt even vullen.

2 jaar geleden

Rijstwafels, en dan bij voorkeur de maiswafels😌ben de tel al kwijt van hoeveel pakken ik op heb 🤣

2 jaar geleden

Gember thee! Eerst een kop daarvan en dan wat eten… doet voor mij wonderen

2 jaar geleden

En als dat niet werkt ( sorry vergeten net ): Coca cola en naturel chips…

2 jaar geleden

Ik eet droge crackers als ik misselijk ben. Heel saai maar werkt (voorlopig) wel.

2 jaar geleden

Ik leef op fruit, droge matzes en krentenbollen. Maar zocht op het forum naar andere eettips haha. Ben de hele dag/nacht misselijk. Merk dat met lege maag nog erger is dus probeer wel hele dag door wat te eten.

2 jaar geleden

Reactie op Ierrx

In coca cola zit toch cafeïne wat niet echt goed is? Hoe veel kan je daar d ...
Je hebt ook caffeine vrije cola zero, met de gouden dop

2 jaar geleden

Citroen ruiken en even sabbelen, dit had mn vriend gegoogled en kalmeerde mijn darmen meteen!