Ik kan op dit moment alleen witte bolletjes met pindakaas of kaas, croissantjes, lange vingers, cakejes, banaan, aardbeien en druiven eten.
qua drinken alleen dubbelfris, icetea, spablauw met en zonder limonade en heel soms koffie.
Zat wel te denken om iets van soep/bouillon te kopen zodat je ook wat warms hebt.
Maar wat moet je dan verder eten?
Ik vond alles koud heel fijn. Dus at wel bevroren banaan, of maakte een ijskoude smoothie van fruit en plantaardige melk. En ja ook hier brood met hagelslag en biscuitjes hoor. Warme groente echt niet. Drink wel elke dag nu nog greens voor de vitaminen en mineralen
Ik at mijn vorige zwangerschap mandarijnen voor het leven tegen de misselijkheid. Maar dat was toen in december/januari/februari en nu niet echt het seizoen meer voor. Iemand een idee wat zo makkelijk te pakken is en ook goed werkt tegen de misselijkheid?
Ook ben ik nog op zoek naar andere gemberpillen want had Kruidvat eigen merk maar die hebben ze niet meer :(
Sowieso deze zwangerschap weer heel anders. Ben nog vermoeider en heb vanochtend zelfs gespuugd en dat is iets wat ik vorige keer niet gedaan heb. Daar bleef het bij extreme misselijkheid.
Bij mij is het banaan of matzes met hummus/kipfilet en avocado/ tomaat. En nootjes, ongezouten volgens mij is het amandel, pecan en walnoot.
Bouillon moet ik ook proberen. Maar vult niet zo voor mijn gevoel. En bij mij moet het echt even vullen.
Ik leef op fruit, droge matzes en krentenbollen. Maar zocht op het forum naar andere eettips haha. Ben de hele dag/nacht misselijk. Merk dat met lege maag nog erger is dus probeer wel hele dag door wat te eten.