Ons meisje heeft op dit moment een aantal tanden en kiezen die doorkomen en haar tandvlees is erg ontstoken. Bij het poetsen bloedt het en heeft ze veel pijn en ze kan moeilijk meer eten 馃槩. Drinken gaat gelukkig nog wel. We poetsen 2x per dag om het goed schoon te houden en geven haar paracetamol als ze er veel last van heeft. We hebben gel voor doorkomende tandjes, maar die lijkt juist heel veel pijn te doen 馃槗. Hebben jullie tips bij ontstoken tandvlees? Alvast bedankt! 馃檹馃徏
Ik volg even
Hier komen (zover ik zie) 2 kiezen door (misschien komt er nog wel meer door) maar tandenpoetsen wil ze absoluut niet, eten ook amper want dat doet denk ik veel pijn, en ik weet het ook even niet鈽癸笍
We vliegen donderdag naar Amerika en ik zie er zo tegen op nu (voor haar)
Ik volg even
Hier komen (zover ik zie) 2 kiezen door (misschien komt er no ...
Oh wat een vervelende situatie dat je ook nog moet vliegen. Hopelijk gaat het snel weer beter met haar. En misschien heeft iemand wel een gouden tip voor ons! 馃
Misschien kunnen jullie je eigen tandarts even bellen/mailen? Geen idee hoor of die tips hebben. Maar wie weet.. en verder misschien koude dingen geven? Koud fruit, fruit ijsje oid.. succes!馃崁