23 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter van 3 maanden heeft zo’n muziek pianootje waar ze tegen aan kan trappen zegmaar, ook heb ik zo’n rammelaar met klitterband van little dutch die ik om haar pols of enkel kan doen. Hier door pakt ze echt heel leuk haar voetjes vast om naar die rammelaar te kijken :)

2 jaar geleden

knisper boekjes, freddy de vuurvlieg google maar eens haha dit was/is bij mn beide kids een enorme hit 🙈 loopy links ook! Dat zijn van die gekleurde rigen, heeft mijn dochter zich echt heel lang mee vermaakt, kun je evt ook speeltjes aan hangen.

2 jaar geleden

Hier is de babygym populair. Ze grijpt de speeltjes vast en probeert ook van rug naar buik te rollen (komt tot haar zij en net ietsje verder soms maar nog niet helemaal rond). Er zitten ook ‘knisperstukjes’ op het kleed van de gym waar ze met haar voetjes tegenaan trapt. Deze hebben wij: https://www.bol.com/nl/nl/p/tiny-love-babygym-gymini-deluxe-into-the-forest/9300000101922788/

2 jaar geleden

Reactie op Flower-power

Hier is de babygym populair. Ze grijpt de speeltjes vast en probeert ook va ...
Deze zat ik net te bekijken! Ik heb r wel 1 maar die is natuurlijk helemaal niet leuk. die is saai hout met bosgroen en beige🥲 leuk voor je interieur maar niet leuk voor baby.

2 jaar geleden

Reactie op lmv24

Mijn dochter van 3 maanden heeft zo’n muziek pianootje waar ze tegen aan ka ...
Heb je een link van de piano ding?

2 jaar geleden

Bekijk Sophie de giraf Cosy Play Speelkussen - Tummy time - Activiteitenkussen - Baby speelgoed - Kraamcadeau - Babyshower cadeau - Vanaf 0 maanden - 45 x 13 x 35 cm - Groen/Geel/Wit op: https://www.bol.com/nl/p/sophie-giraf-cosy-play-speelkussen-tummy-time-activiteitenkussen-baby-speelgoed-kraamcadeau-babyshower-cadeau-vanaf-0-maanden-45-x-13-x-35-cm-groen-geel-wit/9300000120829899?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Dit zag k nog, iemand ervaring?

2 jaar geleden

Reactie op lmv24

Mijn dochter van 3 maanden heeft zo’n muziek pianootje waar ze tegen aan ka ...
Hoi! Heb je hier een foto van? Ik ben ook op zoek naar speelgoed voor ons zoontje van 3 maanden

2 jaar geleden

Dit boekje vind ons zoontje echt helemaal geweldig ook zijn speelkleed heeft dit soort stippen en patronen waardoor hij er best lang op kan liggen en zich kan vermaken 😁

2 jaar geleden

Oball vond mijn zoontje altijd leuk, en was ook gek van Sofie de giraf en van die rammelaartjes die je om de polsjes/ voetjes kan doen. Dochtertje vindt sofie de giraf ook echt leuk en die rammelaartjes ook, naar vind de babygym ook heel leuk. En linky loops. Ze kijkt ook graag naar de v-tech autos met lampjes en muziekjes van dr broer, maar die voor de rest kan ze daar nog niets mee want die zijn moeilijk te pakken voor haar.

2 jaar geleden

Reactie op DJBakker

Dit boekje vind ons zoontje echt helemaal geweldig ook zijn speelkleed heef ...
Dit boekje is hier ook een hit! Ze kijkt hier ook graag naar tijdens tummy time 😃 Verder hebben we zo een speelkleed/babygym van Little Dutch, is ze ook helemaal blij mee. En een helium ballon. Ze pakt het touwtje vast en beweegt zo de ballon. Super leuk.

2 jaar geleden

Reactie op DJBakker

Dit boekje vind ons zoontje echt helemaal geweldig ook zijn speelkleed heef ...
Dit boekje vinden mijn meiden ook geweldig. En deze kaarten ook:https://www.bol.com/nl/nl/p/baby-zoo/9200000089590541/

2 jaar geleden

Boxhangers zijn voor baby’s ook leuk om naar te kijken. Dan bedoel ik niet die spiralen maar lange boek-achtige ‘slingers’. Ik heb zelf ook nog een zwart/wit boekje in de box die ik telkens links of rechts van ons kindje neer zet en verplaats deze wanneer hij er naartoe is gedraaid. Zo leert hij ook hoe hij zich voort kan bewegen😉 het duurt niet lang voor hij zich 360° heeft gedraaid in de box😜

2 jaar geleden

Ik heb een aantal zwart wit boekjes enzo

2 jaar geleden

En deze besteld!

2 jaar geleden

Iets met lelijke felle kleuren en zwart wit patronen :) 👍🏼 dat vinden ze het allerleukste!

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

En deze besteld!
Oo die vuurvlieg is hier echt een hit! Gaat overal mee naar toe. Verder is ze erg fan van de activiteiten kubus en driehoek van Little Dutch

2 jaar geleden

Ik heb een abonnement voor Lovevery voor mijn dochter, super handig: https://lovevery.eu/nl/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI8tncu5jVhQMVrKODBx276AJBEAAYASAAEgIZqfD_BwE

2 jaar geleden

Je moet wel even kijken of je zoontje/dochtertje niet te lang is hiervoor. Die van ons dus wel waardoor hij als hij eronder ligt wel met z’n voeten tegen de piano aankomt, maar dus veelste ver omhoog ligt om bij die speeltje te komen 😅. Hij is ook ineens al 64 cm.

2 jaar geleden

Wat een heerlijk hysterisch ding 😂 hier eerst ook allemaal lieve, zachte kleurtjes speelgoed maar deed ze helaas niks mee, nu toch maar over op felle kleuren! Als je baby het maar leuk vind hè 🥺