13 Reacties

15 dagen geleden

Heel herkenbaar hier! Bij ons heeft hij nog niet echt goed gedronken uit welke beker dan ook .. komt vast wel een keer goed

15 dagen geleden

Dit doet mijn dochter nu, maar die ziet het als een spelletje om dat te doen

15 dagen geleden

Reactie op michellebeen

Dit doet mijn dochter nu, maar die ziet het als een spelletje om dat te doe ...
Haha ja ik denk dat hij het ook als een spelletje doet want vaak kijkt hij ons ook aan en dan spuugt hij het uit 🙈

15 dagen geleden

Ja dit dus! Laatste weken alleen maar. Vibd het wel ergens fijn dat van die dingen dan weer herkenbaar zijn bij anderen. Doe hem nu een slabom met zon bakje eronder.. elke x die kleren wisselen is ook gedoe. Hopelijk is de lol er snel vanaf haha

15 dagen geleden

Reactie op Ann9319

Ja dit dus! Laatste weken alleen maar. Vibd het wel ergens fijn dat van die ...
Jaaa die slab is nu wel makkelijk idd 🙈 elke keer die natte kleren nu met dat koude weer is ook niet zo fantastisch. hoop idd ook dat hij snel weer normaal gaat drinken😂

15 dagen geleden

Ik was het vergeten, maar deed z'n zus toen ze jonger was ook. Mega irritant.. Is een fase 😉

15 dagen geleden

Hier ook haha. Net een lama soms, komt er gewoon met een boogje uit. Wij doen zo’n siliconen slab met daarin een stoffen slab zodat die het water opneemt en dan het niet doorlekt op zijn kleding.

15 dagen geleden

Reactie op demidv

Hier ook haha. Net een lama soms, komt er gewoon met een boogje uit. Wij ...
😂 slim!

15 dagen geleden

Ja heel herkenbaar! Eigenlijk dronk ze hier sowieso nog niet heel goed. Maar nu spuugt ze het water ook meteen uit. Thee gaat hier wat beter. Maar het blijft vaak een geknoei. Hier met drinken ook altijd een slab die het op kan vangen anders inderdaad hele natte kleren, zo irritant.

15 dagen geleden

Jup. Ene dag meer dan de andere dag. Ik probeer haar hier wel op aan te spreken, en dat lijkt wel te werken.

12 dagen geleden

Och ja, herkenbaar! Doet ons zoontje de laatste tijd ook ineens 😅 Terwijl hij eigenlijk al best goed dronk uit zijn bekers.

5 dagen geleden

Het water drinken gaat hier nu super! Hij moest het even ontdekken ofzo.

één dag geleden

Heeel herkenbaar! Sinds 2 weken ongeveer. En dat vindt hij best wel grappig…😅