22 Reacties

vorig jaar

Ikea! :) waterdichte molton

vorig jaar

(Bedoeld voor mijn eigen bed trouwens) 160x200

vorig jaar

Reactie op Merel01071992

Ikea! :) waterdichte molton
Dit was ook de eerste die ik gevonden had! Zag zoveel verschillende reacties staan maar misschien dan toch maar gewoon proberen ze zijn gelukkig ook niet zo prijzig zag ik. Thanks voor je snelle reactie!

vorig jaar

Hema heeft er ook een. Erg fijn.

vorig jaar

Ik heb onderstaande waterdichte molton gekocht en sinds een paar dagen om het matras zitten. Daar boven op heb ik nog een puppy pad (action) liggen alleen onder mij. En daarover heen een goedkoop hoeslaken. https://www.bol.com/nl/nl/p/matrasbeschermers-waterdichte-matrasbeschermer-180x200-hoeslakenbadstof-matrasbeschermhoezen-antibacterieel-rondom-elastiek-wit-waterdichte-matras-beschermer-incontinentie-matrasbeschermer-180-x-200/9300000075466792/ Die puppy pads van de action zijn ook echt een aanrader. Kraakt niet en heb ik ook klaar liggen voor in de auto, onderweg naar het ziekenhuis met eventueel gebroken vliezen. Hier ook een linkje van de puppy pads https://www.action.com/nl-nl/p/2582704/puppy-trainingpads-xl/

vorig jaar

Ikea!

vorig jaar

Ik heb op aanrader van de kraamzorg (tijdens de intake) ook een waterdicht matrasbeschermer gekocht. Ze zei die matjes die in het kraampakket zitten maken veel geluid en verschuiven erg snel. Ik heb hem besteld op Amazon maar die van de Ikea zal vast ook goed zijn. Ik heb dus op onze topper eerst die waterdichte matras beschermer, dan nog een gewone molton en dan een hoeslaken. En dan merk je er niet zoveel van dat er een waterdichte matrasbeschermer onder ligt. Ik kan het je in ieder geval zeker wel aanraden omdat zoiets te kopen! 😉

vorig jaar

Ja, deze heb ik ook liggen. Echt super

vorig jaar

Hier ook van IKEA 👍🏻

vorig jaar

Reactie op Hollly

Ik heb op aanrader van de kraamzorg (tijdens de intake) ook een waterdicht ...
Heb je het linkje van Amazon?

vorig jaar

Die van Ikea hebben wij, had ik bij de eerste ook gebruikt en nu weer erom heen. Merk er helemaal niets van dat het om het bed heen zit, in tegenstelling tot die matjes uit je kraampakket

vorig jaar

Reactie op Bunnylove

Heb je het linkje van Amazon?

vorig jaar

Net als meerdere, ikea! :)

vorig jaar

Ikea 😊

vorig jaar

Super!! Bedankt voor alle reacties 🙏🏼

vorig jaar

Haha ik had ook de matrasbeschermer netjes onder mijn hoeslaken gedaan. Na 2 dagen was ik het gekraak ZO ZAT, midden in de nacht de beschermer eruit getrokken en gefrustreerd in de hoek gegooid hahahaha. Kreeg het ook zo warm door dat ding 🤣

vorig jaar

Ik heb wel die matjes van het kraampakket, daar overheen grote badlakens. Een strak hoeslaken en dan nog een gewoon hoeslaken. Blijft goed liggen, zweet niet en kraakt niet 👌

vorig jaar

Bij de action voor vgm 7 euro heb je ze ook!

vorig jaar

Haha ik heb het matje van het kraampakket er vannacht voor het eerst overheen liggen (met molton en hoeslaken erover heen), maar dreef om 05.15u m'n bed voor de 3e keer uit. Was het zo zat dat ik net de beschermer van de ikea heb besteld en bereid ben om hem op 2e kerstdag op te halen 🤣 Thanks voor de tip dames!