521 Reacties

2 jaar geleden

Al dagen last van pijnlijke harde buiken , gerommel in de buik (veel bewegen rond de schaamstreek), steken in de vagina. De kleine is al ingedaald en loop er bij als een pinguin. Steeds het idee/gevoel dat het hoofdje er zo uit glipt.. zijn dit voorween of is het langzamerhand begonnen? 🥺 (34 week)

2 jaar geleden

Al dagen last van pijnlijke harde buiken , gerommel in de buik (veel bewege ...
Uit eigen ervaring kan dit WEKEN duren helaas haha. Zegt allemaal nog weinig

2 jaar geleden

Mijn ervaring is dat je het wel weet als het echt begonnen is 😅

2 jaar geleden

Al dagen last van pijnlijke harde buiken , gerommel in de buik (veel bewege ...
Hier precies hetzelfde 🙈

2 jaar geleden

Reactie op cansufirst Baby

Hier precies hetzelfde 🙈
Ik ook. Amper geslapen ook vannacht door de krampen en moeten plassen continu

2 jaar geleden

Reactie op Caroline1999

Ik ook. Amper geslapen ook vannacht door de krampen en moeten plassen conti ...
Precies wat jij schrijft had ik ook vannacht! Ik denk ook dat ik gisteravond een deel van mijn slijmprop ben verloren. Vannacht veel krampen en nog nooit zovaak moeten plassen.

2 jaar geleden

Vannacht hele pijnlijke steken, heb me ingehouden om niet aan de bel te trekken. De pijn straalde uit naar mijn benen, toen ik naar de wc moest kon ik niet staan door de pijn aan mijn lies en tussen mijn benen😔 Nu loop ik met een gebogen rug door de pijn die ik heb tussen mijn benen wat naar mijn benen uitstraalt😔😔 35+5

2 jaar geleden

Weet trouwens niet of dit weeen zijn, t is mijn eerste🫣

2 jaar geleden

Reactie op Mama101

Mijn ervaring is dat je het wel weet als het echt begonnen is 😅
Dit zei mijn schoonmoeder tegen mij en dat was dus zeker zo. Toen t begonnen was bij de eerste voelde ik dat direct!

2 jaar geleden

Vannacht hele pijnlijke steken, heb me ingehouden om niet aan de bel te tre ...
Klinkt als Lightning crotch, niet als weeen…

2 jaar geleden

Ik heb vandaag wel wat harde buiken en ook een ongemakkelijk/stijf gevoel in mijn onderrug. Kan het zijn dat de baby aan het indalen is? Ben 36 weken :)

2 jaar geleden

Reactie op Baby0124

Ik heb vandaag wel wat harde buiken en ook een ongemakkelijk/stijf gevoel i ...
Ja, dat kan. Maar ik denk dat je dan meer druk op je bekkenbodem zou voelen en meer zou gaan waggelen, ipv harde buiken en rugpijn.

2 jaar geleden

Reactie op saskiat91

Dit zei mijn schoonmoeder tegen mij en dat was dus zeker zo. Toen t begonne ...
Dat was bij mij niet zo bij de eerste. In het ziekenhuis dachten ze dat er niks aan de hand was. Ik had wel wat buikpijn, maar was goed te doen. Had toen toch al 8 centimeter ontsluiting 😅

2 jaar geleden

Ik ben 36,5 week en heb menstruatie achtige buikpijn in onderbuik maar geen krampen. Echt een aanhoudende zeurende pijn. Dit lijken me geen voorweeen, iemand die dit herkent?

2 jaar geleden

Reactie op mimi900

Ik ben 36,5 week en heb menstruatie achtige buikpijn in onderbuik maar geen ...
Indaling denk ik?

2 jaar geleden

Reactie op mimi900

Ik ben 36,5 week en heb menstruatie achtige buikpijn in onderbuik maar geen ...
Ik heb het ook vanaf vannacht half vier, in onderrug en buik maar heel licht en heel onregelmatig, soms is het ook weer even weg. Denk dat het voorweeen zijn. Hoe gaat het bij jou nu?

2 jaar geleden

Hier vandaag 33 weken van mijn 3e. Sinds 2 dagen ongeveer ook al last van onregelmatige harde buiken maar ze nemen niet af met rust. De eerste dag werd ik midden in de nacht zwetend wakker van de pijn. Vandaag meer harde buiken dan gisteren, heb hiervoor nog niet aan de bel getrokken aangezien ik vanavond mijn controle heb. Hier kan ik dus mooi gaan aangeven hoe het de laatste dagen gaat, ik voel me van onderen ook echt beurs en heb af en toe ook een drukkend gevoel als er iets uit wilt komen. Ben benieuwd wat ze straks zullen zeggen als ik dit aangeef. Ik herken dit niet van mijn eerste 2 zwangerschappen namelijk.

2 jaar geleden

Reactie op saskiat91

Dit zei mijn schoonmoeder tegen mij en dat was dus zeker zo. Toen t begonne ...
Ja mn collega zei ook dat als t ECHT begonnen is, dan voel je dat gelijk

2 jaar geleden

Reactie op Bianca28

Dat was bij mij niet zo bij de eerste. In het ziekenhuis dachten ze dat er ...
Omg dat wil ik….. Die eerste 8 cm waren zo een slopend gevecht bij mij 🤣 zou er een hoop voor geven dat na wat buikpijn ik zo op 8 cm zou zitten

2 jaar geleden

Ik heb het ook vanaf vannacht half vier, in onderrug en buik maar heel lich ...
Vandaag geen last meer gehad! En bij jou?