24 Reacties
2 jaar geleden
Dan zou ik het niet doen, ga je misschien stressen terwijl je rust nodig heb!
2 jaar geleden
Ik heb ook zo'n soortgelijk dilemma. Ik ga tegen die tijd kijken hoe ik me voel.
2 jaar geleden
Ik zou er niet aan moeten denken. Trek die drukte normaal al lastig en hoogzwanger al helemaal niet.
2 jaar geleden
Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap met ruim 38 weken nog met mijn man 2 nachtjes weggeweest, in een hotel. Was heerlijk, maar wij waren samen, en konden helemaal ons eigen plan trekken.
Wel met de verloskundige doorgenomen wat te doen als de bevalling begint. 2 uur rijden van huis is wel echt heel ver, wij hadden toen bewust gekozen voor half uurtje van huis. En ziekenhuistas en maxicosi al mee in de auto, voor het geval dat...
Ik zou denk ik op het laatst beslissen als dat kan, tenzij je nu al weet dat je het niet wilt. Het kan zo per persoon en per week verschillen wat je fijn vindt en waar je behoefte aan hebt.
2 jaar geleden
Ik zou het zelf niet doen, ben ook iemand die niet goed tegen drukte kan en zo aan het eind van de zwangerschap heb je je energie hard nodig. 2 uur van huis zijn zou ik me zelf dan ook niet rustig bij voelen. Hoewel je natuurlijk ook later kunt bevallen kun je ook eerder bevallen, die onduidelijkheid zou ik niet fijn vinden zo ver van huis.
2 jaar geleden
Ik zou er niet aan moeten denken. Ik vind kerst bij familie op 2 uur rijden al te ver. Ze komen maar mijn kant op
2 jaar geleden
Ik zou het zeker doen!
Super gezellig, haalt je gedachten een beetje weg bij dat eeuwige wachten, en als je het even zat bent trek je je terug.
En als je iets voelt rommelen ga je gewoon terug naar huis. Je hebt echt wel genoeg tijd om terug te rijden voor je bevalling, dat duurt toch uren 🤣