4 Reacties

2 jaar geleden

Persoonlijk zou ik niet heel ver van huis gaan. Onze oudste wou slecht slapen toen we op vakantie gingen en hoorde van veel mensen dat hun dit ook hadden bij de eerste vakantie en dat een groot deel eerder naar huis is gegaan. Maar uiteraard is het maar net hoe je er zelf mee om gaat en het hoeft bij jullie niet het geval te zijn. Aanraders heb ik zo niet, maar wij gaan in juni naar Hoederloo

2 jaar geleden

geen tips toen mijn dochter 4 maanden was, ging ik 2 weken na kreta. heerlijke 2 weken gehad! en ben echt even tot rust gekomen... slapen? 23uur tot 10.00 -11.00 馃ぃ. deed ze thuis niet! wel was het even puzzelen met voedingen, kinderwagen, maxicosi etc.

2 jaar geleden

Mijn persoonlijke tip is om gewoon lekker te gaan waar jullie heen willen! Wij gaan in April naar Curacao 馃嚚馃嚰 en dan is onze zoon 3 maanden. Huilen doen ze toch wel als er wat is en wij zien niet zo snel beren op de weg. Ik werk zelf ook op een KDV dus misschien vandaar mijn makkelijke mentaliteit. Gewoon doen wat goed voelt, kindje voelt jullie ook aan daarin en anticipeert daarop. Fijne vakantie!

2 jaar geleden

Dank voor de tips! We beginnen maar met center parcs, volgende vakantie wat verder 馃檪