18 Reacties

één maand geleden

Nog niet maar we willen wel heel graag weer! Nu sinds 2 maanden aan het proberen.

25 dagen geleden

Ja, ik ben inmiddels 35 weken! Dat mijn dochter 11 weken was zijn we erachter gekomen. Was schrikken maar je weet dat het kan gebeuren als je het niet veilig doet natuurlijk.

25 dagen geleden

Reactie op Mommynaadje

Ja, ik ben inmiddels 35 weken! Dat mijn dochter 11 weken was zijn we eracht ...
Oeh dat is wel heel erg snel dan snap ik wel dat je moest wennen aan het idee. Mijn zoontje slaapt nog steeds niet door dus ik moet er niet aan denken dat het nu al komt. Maar als ik nu zwanger raak zijn we 9 maanden verder. Dan is zijn ontwikkeling weer zoveel meer en hopelijk slaapt hij dan wel de hele nacht door.

25 dagen geleden

Reactie op suzanneog

Oeh dat is wel heel erg snel dan snap ik wel dat je moest wennen aan het id ...
Herkenbaar ja. Mijn dochter slaapt ook nog steeds niet door. Ik geloof niet perse dat dat van de leeftijd afhangt. Je moet gewoon geluk hebben denk ik. Het heeft je veel rust gegeven dat ik dacht van weet je, ik slaap ook niet aan 1 stuk door en word vaak ook 2x per nacht wakker 😝 het is vermoeiend soms en vaak denk ik oh gaat dit wel goed komen? Maar ik kan nu niet meer terug hè haha

25 dagen geleden

Reactie op Mommynaadje

Herkenbaar ja. Mijn dochter slaapt ook nog steeds niet door. Ik geloof niet ...
Het heeft mij* oeps

25 dagen geleden

ik! nu 13 weken en kindje is 10 maanden. moest ook even schakelen, maar heel blij. en denk ook lekker dat je alles maar hebt gehad 🤭

23 dagen geleden

Ik ben ook al zwanger! Eerste zwangerschap beetje hulp nodig gehad, nu was ik 4 maanden na de bevalling spontaan zwanger, ben nu 28 weken. Ik had zeker wel een weekje nodig om het even te laten bezinken, maar heel blij en ik was snel aan het idee gewend. Dus herkenbaar gevoel! Gefeliciteerd🩵🩷

23 dagen geleden

Dankjewel! Jaa was idd schrikken hoor. Ben nu ook 13 weken en me zoontje is net 10 maanden. Ook wel leuk achter elkaar dan hebben ze veel aan elkaar als ze iets ouder zijn.

23 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook weer zwanger, 7 weken nu. Mijn dochter is 10 maanden. Wij gingen er bewust voor dus er verder niet van geschrokken🥰

23 dagen geleden

Ik ook ondertussen al 26 weken zwanger. Mijn zoontje is nu 10 maanden en slaapt sinds een maand ongeveer nu bijna elke nacht door. Ik vind het zelf lichamelijk wel zwaarder dan bij de eerste maar ook wel weer heel leuk dat ze straks niet zoveel met elkaar schelen

22 dagen geleden

Ja, ik ben bijna 12 week zwanger. Morgen ochtend heb ik de vlokkentest(vanwege dragerschap van een ernstige erfelijke aandoening) en dan wachten op de uitslag.. heel spannend allemaal.

22 dagen geleden

Reactie op Pippa2416

Ja, ik ben bijna 12 week zwanger. Morgen ochtend heb ik de vlokkentest(vanw ...
Oh en heb een zoontje van 10 maanden.

16 dagen geleden

We hebben de (vervroegde geslachtsbepaling ) gehad. En het isss... weer een jongentjee! Nou helemaal leuk dat heeft hij over paar maanden en broertje. Weten jullie het al?

14 dagen geleden

Me too! Zoontje is 11 maanden en nu 3 maandjes zwanger. Super spannend allemaal. Hebben jullie je al georiënteerd op een duo kinderwagen. Ik kom er niet uit 🙈

12 dagen geleden

Reactie op Mima24

Me too! Zoontje is 11 maanden en nu 3 maandjes zwanger. Super spannend alle ...
Mijn zoontje is 10 maanden en ik ben nu 6 maanden zwanger dus we hebben wel echt een duo wagen nodig😅 Wij hebben de Bugaboo donkey5 via marktplaats echt heel blij mee!

7 dagen geleden

We zijn er vanochtend achter gekomen dat we weer zwanger zijn, yeahssss😍😍

7 dagen geleden

Reactie op sabrinabrouwer

We zijn er vanochtend achter gekomen dat we weer zwanger zijn, yeahssss😍� ...
Wat gaaf gefeliciteerd!!! Ik moet volgende week ongesteld worden zo spannend

7 dagen geleden

Reactie op suzanneog

Wat gaaf gefeliciteerd!!! Ik moet volgende week ongesteld worden zo spannen ...
Ohhhhhh zo spannend!!!