17 Reacties
vorige week
En als je probeert om de dag om 7:00/7:30 te starten, wakker tijd van 4 a 5 uur aan houden, dan anderhalf uur slapen en om 19:00 er weer in?
Hier 2 kids die allebei heel goed gaan/gingen op wakker tijden (de eerste word bijna 5 dus slaapt al eventjes niet meer).
vorige week
Reactie op Danielle0803
En als je probeert om de dag om 7:00/7:30 te starten, wakker tijd van 4 a 5 ...
Wij hadden een mooi ritme ging om half 8 eruit, kwart over 12 na bef en avond kwart voor 7 na boven. Maar doordat hij zo ziek is en weinig slaapt kan ik het niet rekken. Hij heeft vanacht ook niet geslapen vanaf kwart 23.00 ... Queen maar gillen en krijzen . Vanochtend met moeite tijd gerekt maar alsnog ok kwart voor 1 wakker dus gaat het niet lang meer volhouden waardoor hij vannacht weer komt
vorige week
Hi! Ik begrijp goed dat dit niet meer vol te houden is voor jullie, maar vooral voor jullie zoontje. Wat een zorgen telkens weer.
Probeer het ritme los te laten, hij is ziek, ene keer wil hij wel slapen, andere keer niet. Probeer hem een beetje te volgen, zodat je hem comfort kan bieden.
Is hij moe? Dan breng je hem naar bed (als dat lukt, ik weet hoe moeilijk dat kan gaan!). Probeer morgen de huisarts te bellen en vooral te vragen of je een doorverwijzing mag naar kno arts. Want na een paar dagen zou je toch echt verschil moeten merken met anti biotica.
Veel succes🍀
vorige week
Reactie op Troelalaa
Hi! Ik begrijp goed dat dit niet meer vol te houden is voor jullie, maar vo ...
Ja het is heel sneu om te zien . Hij komt nu ook in nacht en dan slaapt hij ook echt de hele nacht niet meer. Hij is wel moe overdag maar vertikt het alsnog om te slapen . Ja dat zei ik ook al tegen me vriend liefst was ik vanmiddag al naar hap gegaan. .Dankje 😘
vorige week
Het ritme is nu echt niet nodig. Komt wel weer! Probeer nu het zo fijn mogelijk te maken voor iedereen en te slapen wanneer het kan. (Ook jij lekker even een dutje dutje dan!)
Vervelend dat die snachts wakker is natuurlijk maar helaas is er iets met hem en lukt het hem niet om te slapen. Voor hem ook vermoeiend natuurlijk.
Ik heb helaas verder geen tips, maar ik zou morgen gewoon weer je huisarts bellen! 😘
vorige week
Hier reageerde zoontje ook niet goed op amoxiciline, na 2 kuren was zijn oorontsteking nog niet weg. Wie weet slaat het bij jullie ook niet aan.
Er zijn gelukkig meerdere varianten van antibiotica dus hopelijk slaat een andere variant wel aan.
Word je zoontje wat rustiger als hij zit of als hij tegen jou aan leunt en redelijk overeind zit? Merk je verschil met liggen en zitten?
vorige week
Reactie op Troelalaa
Hier reageerde zoontje ook niet goed op amoxiciline, na 2 kuren was zijn oo ...
Ja vandaag kijken of we naar dokter mee kunnen ... als hij ligt is het echt gillen . Maar ook als hij wakker word gaat ie enorm bonken met zijn hoofd en gillen... en als we hem oppakken gaat ie strekken en bijten en blijven gillen en is moeilijk stil te krijgennormaal werd hij altijd vrolijk wakker . We zijn nu een week en 2 dagen verder en dit word de 5e dag met antibiotica.
vorige week
Twee weken geleden hebben we hem nog amoxicilline gegeven voor zijn oortjes, omdat de dokter zag dat ze rood waren en koorts 39,5. Al na twaalf uur merkten we duidelijk verbetering ons vrolijke mannetje was helemaal terug. Dat had de dokter ook gezegd dat we na ongeveer twaalf uur al verschil zouden merken. Voor we met de antibiotica begonnen, sliep hij trouwens ook heel slecht, heel de nacht wenen en krijsen…
vorige week
Reactie op Lisse84
Idd maar goed,
Hopelijk knapt hij nu toch op en is het gillen hopelijk miss ...
Nou het is weer ellende hoor .... gillen en overstuur.. vraag me af of de kuur echt werkt maja wij worden alweer gezien als overbezorgde ouders ook door kinderarts. Hoe dan filmpje gezien en ook gehoord hoe het ging .