16 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op nora2017
Ik neem aan matjes voor als je bijna bevalt, bijvoorbeeld voor in de auto
Daar kan je toch gewoon een matje uit het kraampakket voor gebruiken? Althans die heb ik nu in de auto gelegd voor geval dat vliezen breken als ik onderweg ben. Maar eerlijk gezegd eerder nooit nodig gehad omdat ze niet braken.
2 jaar geleden
Puppypads 100 stuks op bol.com stukken goedkoper dan speciaal voor na de bevalling
2 jaar geleden
Reactie op Saraa3
Voor het verschonen van de kleine bijv onderweg of ergens als je gaat eten. ...
Ik zou daar gewoon zo’n los opvouwbaar verschoonmatje voor aanschaffen.
En bijna alle restaurants/tankstations hebben wel een opklapbare commode hangen.
Ivm met milieu en het verminderen van wegwerp plastic worden dit soort dingen natuurlijk steeds lastiger te krijfen.
2 jaar geleden
Reactie op Saraa3
Voor het verschonen van de kleine bijv onderweg of ergens als je gaat eten. ...
Daar heb je toch gewoon die verschoonmatjes voor onderweg voor? Die bij luiertas zit of kan kopen. Kunnen gewoon gewassen worden en dat dus icm een schone hydrofiel erop werkt hier altijd al prima. Zorg standaard dat ik extra kledingset voor de kleine mee heb in een zip en sluit zakje dat mocht t hydrofiel vies worden het in een zakje kan opbergen en de rest schoon blijft. Thuis de was in en klaar. Scheelt heel wat zoekwerk naar matjes denk ik. Plus beter voor milieu (waardoor de denk ook niet zo makkelijk verkrijgbaar zijn).