15 Reacties
23 dagen geleden
Weigert ze omdat ze geen honger heeft of misschien vanwege de fles zelf? Dat laatste was bij onze dochter namelijk het geval. Ze werd ineens heel boos als ze de fles zag en wilde ook niet meer bij mij drinken. Omdat zij nog niet voldoende vast voedsel at en de melk echt nog nodig had, hebben wij er uit nood pap van gemaakt (baby ontbijtpap van de AH). En dat vindt ze super lekker en dat wil ze wel. Dus ipv drie keer een fles, krijgt ze nu drie keer per dag ontbijtpap 😅 thuis maken we het wat dikker en geven wij het met de lepel, bij de opvang drinkt ze het uit de 360 beker (want van de beker wordt ze juist helemaal blij 🙈)
15 dagen geleden
Reactie op mel888
Hoe jong is je kindje ?? Wij hebben een zoon van 11 maand met fles aversie. ...
Ze is nu bijna 1 jaar. Toen ze de fles nog dronk, dronk ze meestal 120-150ml melk (afgekolfde moedermelk) dus wij warmden 150ml melk op om pap van te maken. Dat at ze meestal wel allemaal op, in ieder geval 's ochtends. De andere twee keer liet ze wel eens wat staan, maar ging minimaal de helft wel op.
Sinds dit weekend wil ze 's avonds ook geen pap meer, ze wordt heeeeel boos als ze een bakje ziet 🙈 want ze wil zelf eten, dus krijgt ze 's avonds nu gewoon warm eten
15 dagen geleden
Reactie op mel888
Dus wat ik begrijp geven jullie 3 keer pap. Ik ben zo bang dat hij niet gen ...
Ja, naast het vaste voedsel wat ze eet. Dus fruithap 's ochtends, broodje en 's middags groente. Wij geven dan ook haar beker erbij met water. Maar inmiddels bijna geen pap meer. Bij mijn vriend weigerde ze ook vanochtend de pap, dus ben benieuwd of dat ook doorzet. Want dan krijgen wij ook een uitdaging met voldoende vocht binnenkrijgen 🙈 want ze drinkt wel water of lauwe thee, maar ook inderdaad lang niet genoeg als ik zo ff Google wat ze eigenlijk aan vocht binnen zou moeten krijgen
14 dagen geleden
Reactie op xSabinex
Ja, naast het vaste voedsel wat ze eet. Dus fruithap 's ochtends, broodje e ...
Ik heb even een topic gemaakt erover ook. Wij hebben ook een schema naar kinderarts gestuurd kijken of ze akkoord mee is. Hoe gaat het nu met pap geven word het nog steeds geweigerd??
13 dagen geleden
Reactie op mel888
Ik heb even een topic gemaakt erover ook. Wij hebben ook een schema naar ki ...
Gisterochtend en vanochtend ging weer heel goed, het bakje was zo leeg. Als er meer in had gezeten dan had ze waarschijnlijk wel meer gegeten ...ik snap er soms helemaal niks meer van 😅🙈