13 Reacties
vorige maand
Ik heb een wollen dekbed op het oog. Onhandig bij ongelukjes, maar ik denk zelf dat het niet heel vaak voorkomt dat het dekbed echt vuil is
4 weken geleden
Ik ben ook op het punt dat ik een dekbed en kussen aan het zoeken ben. Wel wil ik graag een 60x70. Gelukkig zijn die er ook. Wat vinden jullie van deze?
https://www.beterbed.nl/kinderkussens/kinderkussen-mijn-eerste-kussen-250-gram
4 weken geleden
Reactie op Niefesteph
Ik ben ook op het punt dat ik een dekbed en kussen aan het zoeken ben. Wel ...
Die heb ik vorige week ook aangeschaft. Heeft onze oudste van 4 jaar ook, die slaapt er nog op.. helemaal prima
4 weken geleden
Reactie op SS21-1
Ook niet als je het op wolwas doet? Je wast wollen kleding ook uit toch?
Ik heb geen wollen kleding omdat ik niet tegen wol kan 😁 dus geen idee haha! Ik hou me meestal redelijk aan de waslabels dus als op mijn dekbed staat, niet in de wasmachine, doe ik dat braaf...
3 weken geleden
Wij kunnen van ons ledikant een peuterbedje maken. Echt zo’n tussenmaatje.
Onze oudste heeft daar denk ik de half jaar in geslapen. Toen hij echt uit t ledikant begon te klimmen en het niet meer paste is hij overgestapt van bed. Hij lag in het peuter bed met het dekbed -wel synthetisch- van HEMA.
Daarna is de oudste overgestapt naar een normaal 1pers. bed met wollen deken.
Vond het reuze meevallen met de ongelukjes in bed op het dekbed, hij werd destijds vrij snel zindelijk en om t dekbed te sparen lieten we hem altijd nog plassen als wij gingen slapen.
Wollen dekbed aanrader dus! Wil is zelfreinigend en hang hem daarom ook regelmatig buiten
2 weken geleden
Reactie op eskimoos
Hoe groot zijn jullie dekbedden? Wij hebben al vanaf het begin een 70x140 b ...
Hier 140x200
2 weken geleden
Reactie op eskimoos
Is dat bij een volwassen 1p bed of bij een peuterbed?
Dankje!
Dat is bij een 1 persoonsbed van 120x200.