21 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op JPx21
Ze raden toch juist aan om 1 smaak tegelijk te doen en pas na een tijdje co ...
Mijn oudste is er ook wel groot om geworden, ik verbaas me over alle regeltjes en sommige vragen die hier voorbij komen.... Ik doe wat voor ons goed voelt en met onze beide zoons (1 van 10jaar en 1 van 5 maanden) gaat het heel goed馃挋馃挋
5 maanden geleden
Reactie op sosiix
Hi hi! Wat leuk om te zien. Heb toevallig net een topic geopend. Wil de rap ...
Rapley pas vanaf 6 maandan als de kleine dan zelfstandig rechtop kan zitten!
5 maanden geleden
Reactie op JPx21
In nederland wel ja in belgie niet. Daarbij kan een kindje natuurlijk al wel een keer banaan en avocado los gegeten hebben en is dat goed gegaan kan je het gerust gaan combineren en zo uitbreiden. Dan nog zijn het adviezen. Al vind ik dat zelf juist prettig dan weet ik op wat mijn kindje reageert als hij reactie krijgt.
5 maanden geleden
Reactie op JPx21
Deze week in ander topic een voedingsdeskundige die aangaf dat dot achterhaald is. Je kunt prima de ene dag peer en de andere dag broccoli en dan appel doen. Als je 1 smaak maar vaker aanbiedt zodat kind aan de smaak kan wennen. Dat hoeft niet 3 dagen achter elkaar. Daar kunnen best een paar dagen tussenzitten:).
5 maanden geleden
Reactie op Hijodelaluna
Deze week in ander topic een voedingsdeskundige die aangaf dat dot achterha ...
Volgens mij is het idee toch om (als er een allergische reactie ontstaat) je als ouder weet door welke voeding dit is. Als je elke keer wat anders geeft kun je niet weten welke het is.
Ik dacht dat dat het idee was 馃檴
5 maanden geleden
Reactie op vanille_a
Volgens mij is het idee toch om (als er een allergische reactie ontstaat) j ...
Kan heel goed. Een goede allergische reactie volgt vrij snel gok ik. Hier gaat t goed iig en om mij heen ook. Nu moet ik zeggen dat zowel vader als ik ook geen allergie毛n hebben dus dat we er niet zo bang voor zijn.
5 maanden geleden
Hier avocado en courgette. Ik Lach me rot. Manlief is zo'n type elke dag a-g-v, niet te gek en van dat soort 'hippe' dingen als avocado wil hij helemaal niets weten. Ik lig natuurlijk in een deuk dat madame precies de peer en wortel uitspuugt en huilt als de avocado op is馃ぃ
4 maanden geleden
Reactie op Hilversas
Haha 馃槣 nu al smaak!! Grappig om te horen!
Haha ja en het blijft ook gewoon zo tot nu toe馃ぃ Pompoen vindt ze inmiddels ook heel lekker. Ik hoor alweer gezucht naast me馃ぃ