36 Reacties

3 maanden geleden

21! 6 weken geleden maat 20 gekocht en die paste ineens niet meer inderdaad 😅

3 maanden geleden

22/22,5🤣🤣 gaat idd hard

3 maanden geleden

Nou ik heb een dochter, maar die tikt al 23 aan😱... zitten al op de 4e maat in een half jaar😅........ als ik dit zo lees is dat dus best groot😋 Maar 1e paar was bij ons ook maar 3 weken en toen al te klein🥲

3 maanden geleden

Dochter maat 24

3 maanden geleden

Oh wauw wat een kleine voetjes nog 🥹 ons zoontje zit nu in maatje 24 en gaat dus naar 25🙈

3 maanden geleden

Reactie op eskimoos

Nou ik heb een dochter, maar die tikt al 23 aan😱... zitten al op de 4e maa ...
Wij zijn dus niet de enige met een big foot dochter 🤣 hier al maat 24

3 maanden geleden

Oh haha! Ik dacht de jongens zullen vast grotere maatjes hebben dus zet er zoontjes in maar bij de meisjes gaat het dus ook best hard 😊

3 maanden geleden

Mijn zoontje is altijd al een mini geweest. Kleding maat 74 80 nu 😂

3 maanden geleden

Reactie op Ashley001

Mijn zoontje is altijd al een mini geweest. Kleding maat 74 80 nu 😂
Haha ja mijn zoontje is 9 weken te vroeg geboren met 1360 gram en 36 cm dus had nooit verwacht dat hij nu al zulke grote voetjes zou hebben 😱 zit ook al in maat 86 grappig hoe dat verschilt per kindje haha

3 maanden geleden

Heeft nu maat 23 aan maar kan binnenkort alweer 24 gaan halen denk ik 😅

3 maanden geleden

Mijn dochter zit in schoenmaat 24, denk straks 25 met winterschoenen kopen. Kledingmaat 92 😅 is bijna haar zus voorbij die 2 jaar ouder is

3 maanden geleden

Zoontje (a.s. januari 2jr) kledingmaat 86, schoenen 23. Dochter (volgende week 4jr) kledingmaat 104 schoenen 25 😅

3 maanden geleden

Maat 24 nu inmiddels voor ons zoontje

3 maanden geleden

23,5…

3 maanden geleden

Hier een meisje maar die zit ook al in maatje 23 🤭. Ze is van 19 januari en zit met kleding net is maat 86. Laarsjes voor de winter in maat 24 hebben we ook al klaarstaan hahaha.

3 maanden geleden

Haha je blijft kopen en goede kinderschoenen zijn niet goedkoop 😵

3 maanden geleden

Zoontje 19 maanden maat 24 al vanaf juni dus moet misschien maar weer eens opmeten. Alle 86 kleding is nu ook echt te klein. Vandaag toch nog mijn lievelingstrui bij hem geprobeerd aan te doen maar helaas die past nietmeer. 🙃

3 maanden geleden

Hier een jongen van 82 cm lang en schoenmaat 22! Hij draagt kledingmaat 86, al past hij sommige dingen in 80 ook nog!

3 maanden geleden

Mijn zoontje heeft schoenmaat 21, draagt maat 86. Voor de winter hebben we maat 92 gekocht. Wat een hoop grote voetjes zie ik voorbij komen. Mijn dochter is 4 jaar en heeft schoenmaat 25.

3 maanden geleden

Mijn zoontje is net over naar 22, zit nu volledig in maat 86 maar aan de bovenkant past hij ook al redelijk in 92. Heb voor de winter wel al wat dingen in maat 23 gekocht. Ik koop de meeste schoenen (en andere kleding) via Vinted. Voor schoenen koop ik ze dan wel nieuw met prijskaartje, genoeg te vinden en scheelt heel veel.