31 Reacties

2 jaar geleden

De allerkleinste sokjes van de Kruidvat blijven hier wel goed zitten

2 jaar geleden

De rib sokjes van MP denmark doen het bij ons goed en dan eerst de sokjes aantrekken, dubbel omslaan en dan de broek/legging er overheen.

2 jaar geleden

Ik vind de striksokjes heel fijn. Die kun je onder andere bij de Prénatal halen.

2 jaar geleden

De sokjes van kipkep!

2 jaar geleden

Ik heb de slofjes van Hvid, ze zijn wel kostbaar maar wat zijn die geweldig! Deze vallen dus niet uit en kunnen gedragen worden tot 9 maanden.

2 jaar geleden

ik heb de sokjes van de hema, maar 1 of 2 maten groter. heerlijk! die kan ik lekker tot de knieholte trekken. als ik de juiste maat aandoe schieten ze steeds uit. weet niet precies welke maat het is, want zijn van de eerste geweest en dat ligt allemaal door elkaar en zie de kleine verschillen niet

2 jaar geleden

- de kleinste van kruidvat, met de hele brede boord - de zeeman met "little one" onderop (ja onzin antislip bij een newborn maar goed) - noppies - hema bamboo

2 jaar geleden

Die van de Kruidvat met een brede boord zijn heel fijn, weet niet of je die ook geprobeerd hebt?

2 jaar geleden

- de kleinste van kruidvat, met de hele brede boord - de zeeman met "little ...
Deze idd 🙌🏻

2 jaar geleden

Reactie op Manon222

De allerkleinste sokjes van de Kruidvat blijven hier wel goed zitten
Ik heb die met de brede band van de Kruidvat maar ook die vallen uit😫

2 jaar geleden

- de kleinste van kruidvat, met de hele brede boord - de zeeman met "little ...
Die van de kruidvat heb ik maar die liggen ook steeds op de grond

2 jaar geleden

Reactie op Nikki_K

Die van de Kruidvat met een brede boord zijn heel fijn, weet niet of je die ...
Ja die heb ik, die zaten in de kruidvat baby kadodoos, maar die blijven ook niet zitten hier

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Die van de kruidvat heb ik maar die liggen ook steeds op de grond
Die andere ga ik ook maar proberen!

2 jaar geleden

wij doen de sokjes meestal over het broekje heen, dan blijven de meeste sokjes hier prima aan de hele dag.

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Ik heb die met de brede band van de Kruidvat maar ook die vallen uit😫
je zou nog op vinted de echte bambino kunnen zoeken. die gebruiken wij ook nog, niet alleen de nieuwe van kruidvat basic, maar ik merk duidelijk kwaliteit verschil, ookal zegt kv zelf van niet

2 jaar geleden

happy socks

2 jaar geleden

Heb je alleen sokjes aan of ook slofjes? Wij hebben deze slofjes aan over de sokken en ze bljven goed zitten. Ook fijn van wol! https://www.ziloen.nl/hvid-slofjes-van-merino-wol-sand.html?id=254159753&gad_source=1&gclid=CjwKCAiArLyuBhA7EiwA-qo80N9z6F33VE1obEKlsbMM8YeiAyAnIGrJ-0sPI2MLAAanzxklIlXPwxoCje0QAvD_BwE

2 jaar geleden

Bambino bij Kruidvat idd. In sommige Kruidvat winkels liggen ze nog gewoon tussen de Kruidvat eigen merk. Werkt top!

2 jaar geleden

Hvid! Uitgave maar zo fijn!