Hey!
Voor de mama’s met de wens voor een tweede (of volgend) kindje, hoe gaat het met jullie?
Wij hebben een aantal maanden geleden weer besloten om er voor te gaan. Als het ons gegund is zouden we een wat kleiner leeftijdsverschil heel leuk vinden, en aangezien het bij onze eerste meer dan een jaar heeft geduurd voordat het raak was, hopen we dat het ons dit keer iets sneller is gegund. 🙏🏻
Maaaar… Ik ben vanmorgen weer ongesteld geworden dus we gaan door naar ronde 4. De eerste twee rondes waren we nog niet echt heel actief aan het proberen, maar ik merk dat ik er toch iets meer moeite mee heb dan ik vooraf had gedacht. Ik had er deze ronde echt een goed gevoel bij. Uiteraard gebaseerd op niks, maar ik zag het al helemaal voor me. Ik ben zelfs er zelfs een beetje verdrietig over. Stom hè? 🥺
Laat ik vooropstellen dat ik super dankbaar ben voor ons eerste kindje en dat ik enorm van hem geniet. Een nieuwe zwangerschap heeft verder ook geen haast, maar we zouden het gewoon wel heel leuk vinden, ook voor ons zoontje. Onze wens is groot 🤍
Hoe is het voor jullie? Zijn er meerdere mama’s in hetzelfde schuitje?