13 Reacties
5 dagen geleden
Lastig he... Ik heb toevallig net de uitnodiging verstuurd 🤣 onze zoon is op vrijdag jarig (dan komen opa's en oma's en oom (mijn broer) en op zaterdag komen onze buren, 2 neven/nichten en mijn beste vriendin (allen met aanhang en kinderen, waarvan een aantal al ouder). Vond het wel druk genoeg zo 😉 tegen mijn beste vriendin ook gezegd dat ik weet hoe druk ze is en het geen verplichting is. Wij doen het vanaf 3u tot 5 of 6u, dan weet ik zeker dat hij uitgeslapen is 😉
5 dagen geleden
Wij doen het in 2x zaterdag voor vrienden/buren met wie wij veel omgaan en zondag voor familie (dat zijn al 11 pers inc kinderen zonder ons) dus druk zat.. vanaf 3 uur meestal wordt ze rond half 4 wakker maar doe haar iets eerder naar bed zodat ik zeker weet dat ze goed uitgeslapen is. En tot 7, wie blijft plakken erna mag maar om 7 uur gaat ze er wel in😂 plus ik weet dat mijn schoonzus het leuk vind haar naar bed te brengen hahaha zoals ik altijd mij mn nichtje deed
4 dagen geleden
Wij doen familie en vrienden en ze mogen zelf de zaterdag of zondag kiezen.
4 dagen geleden
Wij nodigen altijd al onze vrienden/vriendinnen uit, of ze nu wel of geen kids hebben zelf en ook de naaste familie (opa’s en oma’s en ooms en tantes). Er konden er dus een stuk of 30 komen incl kids maar uiteindelijk waren het er ‘maar’ 19 door de sneeuwval op haar verjaardag. Vond dat achteraf druk zat 😅. Was zelf 30 weken zwanger dus wilde ook niet in meerdere etappes of dagen, gewoon van 15:00-18:00 en dan iedereen in 1 keer. Dit beviel mij eigenlijk wel zo dus denk dat we t volgend jaar weer zo doen. Wij zijn al de enige in onze families die t zo klein doen, meestal is t gebruikelijk om beide families volledig uit te nodigen (dus mijn ooms en tantes die ik zelf al nooit zie bijv ook 😅). Dat vond ik voor een kinderverjaardag onzin dus daar stapten wij als eerste vanaf en dat riep al de nodige vragen op binnen de familie haha. Lekker je eigen plan trekken en doen wat goed/leuk is voor je kleine zou ik zeggen!
4 dagen geleden
Wij vieren volgende week zijn tweede verjaardag . Ochtend familie van mijn man zijn er vijf en in de middag mijn moeder en broer en twee beste vrienden die ook kinderen leuk vinden
4 dagen geleden
Wij vieren het volgende week in twee keer: op zaterdagmiddag en zondagmiddag. Dan kunnen we het 's ochtends lekker rustig aan doen en komt de visite na het slaapje van mijn dochter. Er komen alleen opa’s, oma’s, onze broers en zussen met aanhang en onze neefjes en nichtjes. De ene dag komt mijn familie en de andere dag die van mijn man. Samen lukt niet, want dat past gewoon niet; we komen allebei uit een redelijk groot gezin, vandaar dat we het apart doen.
Wij nodigen bewust geen vrienden uit. Ik heb zelf ook al verjaardagen genoeg en het hoeft van ons niet zo om ook naar alle verjaardagen van hun kinderen te gaan. Wij spreken liever gewoon zo met ze af, samen met de kindjes. Onze vrienden vieren de verjaardagen van hun kinderen overigens ook niet voor vrienden; ik heb het idee dat we elkaar daar ook niet echt een plezier mee doen.
En bovendien vind ik dit qua aantal personen genoeg zo hahaha😉
4 dagen geleden
Wij hebben voornamelijk familie gedaan(dat waren al 20 mensen) en 2 goede vriendinnen van mij, waar ik in het dagelijks leven het meeste mee afspraak + de kids uitgenodigd. Dan zit je dus al snel 26 mensen. Dat vonden we meer dan genoeg. Hebben het dus echt in onze kring gehouden.
En vanaf 3 uur met geen eindtijd. De meeste gingen wel tussen 7/8 u. Vond het prima zo!
4 dagen geleden
Hier familie en wat vrienden uitgenodigd. Vorig jaar hetzelfde en toen zaten we wel op 30 personen. Dit jaar zal het als iedereen komt rond de 25 zijn. Ik moet er niet aan denken om het in twee etappes/dagen te doen. Vind het nu al veel geregel haha.
Wij vieren het aankomende zaterdag van 15.00 tot 18.00, maar vorig jaar waren er nog mensen tot een uur of 20.00.
4 dagen geleden
Hier is de kleine maandag jarig. Wij vieren het komende zondag voor mijn schoonfamilie (dit keer maar 3 mensen vanwege een vakantie) en volgende week zaterdag voor mijn familie (4 mensen en 1 kind). Ons huis is niet groot genoeg om het samen te vieren en iedereen een zitplek te geven, dus daarom in 2 keer en ergens vind ik dat ook wel fijn. Is wat rustiger.
Voor vrienden enz doen we nog niet. Heeft ze nog niets aan, dat komt wel als ze iets ouders is.
16 uur geleden
Reactie op JV2020
Wij vieren het bewust klein dus alleen de opa en oma’s. En 1x in het jaar d ...
Wat een goed idee. Wij gaan de tuin opknappen dit jaar is het plan. Ik denk dat ik vanaf volgend jaar ook daar voor ga! Wij hebben een grote familie en dan kunnen we op de verjaardag van de kids wat leuks doen met elkaar en dan een groot feest voor de zomer doen. Ik vind het een top idee!