16 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben jasjes, maar die zijn maar tegen weinig bestand. Zijn niet winddicht ofzo, dus als het echt koud is vind ik dat niet genoeg. We hebben daarom ook een ski pakje, waarvan ik vorige keer de mouwen en pijpen dichtgenaaid heb zodat baby echt helemaal lekker ingepakt zit. Ideaal bijv in Oostenrijk 😅 In NL ook veel gebruikt: een waterdichte en warm gevoerde trappelzak. Fijn als je echt naar buiten moet en het is rotweer.

2 jaar geleden

Ik heb wel een stoffen dikke slaapzak en dan het dekje van de kinderwagen die erover kan. Zomer baby’s zijn zoveel makkelijker 😆 Vraag mij ook af of je idd een jas of overall nog erbij moet kopen? Ik volg even.

2 jaar geleden

Ik heb wel een stoffen dikke slaapzak en dan het dekje van de kinderwagen d ...
Zorg iig dat je iets hebt voor in de wagen waar de wind niet doorheen kan.

2 jaar geleden

Onze tweede is ook van januari (2021) en bij hem had ik zo'n berenpakje gekocht. Die heb ik toen weer heel snel ingeruild voor een normaal jasje. Het zweet brak me iedere keer uit als ik hem daarin moest hijsen😂 hij vond het zelf ook niks en was dan de hele tijd aan het huilen/krijsen. Ik heb ze nog wel liggen en ga die denk ik alleen gebruiken op moment dat we het ziekenhuis mogen verlaten. En daarna dan toch gewoon een jasje.

2 jaar geleden

Geen van beiden. Misschien een dikker vestje, maar dan zonder capuchon ofzo aangezien baby ligt en capuchon in de nek ligt natuurlijk niet lekker. Plus ze zal in een voetenzak in de wagen enzo liggen.

2 jaar geleden

Ik heb bij beide vorige winterkindjes een berenpakje gebruikt in maat 56. Ik vond het ideaal. Wel voor in de wandelwagen. In de maxi cosi hebben we een winter'zak' en dan is een muts alleen voldoende.

2 jaar geleden

Deze van H&M 😄

2 jaar geleden

Ik heb een winterjasje gekocht, en een dik wikkeldeken voor in de wagen… helemaal verliefd op dat jasje 😂🩷

2 jaar geleden

In een maxicosi mag je voor de veiligheid geen winterjas, dus daarvoor heb ik een voetenzak en een dekentje voor eroverheen. Voor in de kinderwagen of draagzak hier ook nog niks, weet nog niet goed wat handig is...

2 jaar geleden

Hier ook nog niets, ik heb wel een jas die over de draagdoek heen kan. En voor in de maxi cosi denk ik gewoon om een extra deken er op te leggen eigenlijk. Of is dat toch echt niet praktisch en beter een voetenzak kopen?

2 jaar geleden

Reactie op Crazydogladylaura

Deze van H&M 😄
Ik heb die ook!😃 En ook de wit/zwarte versie (tweeling).

2 jaar geleden

Reactie op Rozarie

In een maxicosi mag je voor de veiligheid geen winterjas, dus daarvoor heb ...
Ik ook voetenzak voor de maxi cosi En in de wagen een wollen onderlegger en wollen deken

2 jaar geleden

Een teddy jasje maat 50 en berenpakje maar 56. Verder een voetenzak voor de Maxicosi en winter deken van meyco voor in de wagen.

2 jaar geleden

Teddy jasje in maat 50 en maat 56. Een dik gebreid vest met bont in maat 62. Voor de maxicosi een voetenzak. En in de wagenbak een dikker dekentje

2 jaar geleden

Winterjasje in maat 50 & 56, berenpakje maat 50 maar die valt meer als 56, en een voetenzak. Voetenzak gebruikte ik bij de oudste ook voor in de kinderwagen. Veel fijner als losse dekentjes vind ik.

2 jaar geleden

Geen jas, dikke voetenzak en een fijn dekentje, vorige 2 kindjes zijn van mei/september dus nu een warmer dekentje gescoord Pakje maat 62/68 want dan begin ik pas met draagzak, bakfiets etc, maar ook dan hou je ze het warmst met je eigen lichaam Heb wel lekkere warme sloffen en muts!