9 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb een teddy winterjas van de zeeman. Heel lekker warm!

3 dagen geleden

Ik heb een skipakje voor als ik bijvoorbeeld op de fiets zit. In de wagen denk ik ook lekker als je geen voetenzak hebt.

3 dagen geleden

Wij hebben een teddyjas van dirkje https://www.dirkje.nl/nl/dirkje-jongens-jas-kobaltblauw-bruin-geruit-teddy.html

3 dagen geleden

Ik heb van h&m een jasje gekocht maar die is in de wagen dan wel weer propperig, bij kik waar ik per toeval eens binnen liep om even snel sokken voor mezelf te halen (vind t zo rommelig en daar hou ik niet van dus loop er eigenlijk nooit binnen) maar daar hing echt zo’n super leuk luipaard print bomberjackje wat iets beter zit. Maar dan weer het probleem dat die allebei in de autostoel weer niet mogen🥲

3 dagen geleden

Reactie op Yikes

Ik heb van h&m een jasje gekocht maar die is in de wagen dan wel weer p ...
Mag dat niet in de autostoel? Het zit voor geen meter inderdaad. Maar zonder jas in een koude auto is ook zoiets. Hoe doen jullie dat? Of 2 jassen en verwisselen?

3 dagen geleden

Ik heb een skipak van name it voor de koudere dagen en voor in de auto een gevoerde poncho van het merk Bemini. Kan je jaren mee doen en zo is het toch veilig in de auto.

3 dagen geleden

Reactie op Ann9319

Mag dat niet in de autostoel? Het zit voor geen meter inderdaad. Maar zonde ...
Nee dikke winterjassen zijn niet veilig. Als volwassene ook hoor🙈

3 dagen geleden

Reactie op Yikes

Nee dikke winterjassen zijn niet veilig. Als volwassene ook hoor🙈
Ik doe in de auto nu een wollen vestje van dilling zonder capuchon en dan heb ik nog n los dekentje

2 dagen geleden

Ik heb nu een tweede jas wollen jas van Engel gekocht. Vorige jaar toen mijn zoontje net geboren was had ik een heel pakje en nu gewone een korte. Ik ben er echt ontzettend blij mee, ze zijn dun maar lekker warm en deze houd hij ook aan in de auto.