13 Reacties

vorig jaar

Ik heb een teddy winterjas van de zeeman. Heel lekker warm!

vorig jaar

Ik heb een skipakje voor als ik bijvoorbeeld op de fiets zit. In de wagen denk ik ook lekker als je geen voetenzak hebt.

vorig jaar

Ik heb van h&m een jasje gekocht maar die is in de wagen dan wel weer propperig, bij kik waar ik per toeval eens binnen liep om even snel sokken voor mezelf te halen (vind t zo rommelig en daar hou ik niet van dus loop er eigenlijk nooit binnen) maar daar hing echt zo鈥檔 super leuk luipaard print bomberjackje wat iets beter zit. Maar dan weer het probleem dat die allebei in de autostoel weer niet mogen馃ゲ

vorig jaar

Reactie op Yikes

Ik heb van h&m een jasje gekocht maar die is in de wagen dan wel weer p ...
Mag dat niet in de autostoel? Het zit voor geen meter inderdaad. Maar zonder jas in een koude auto is ook zoiets. Hoe doen jullie dat? Of 2 jassen en verwisselen?

vorig jaar

Ik heb een skipak van name it voor de koudere dagen en voor in de auto een gevoerde poncho van het merk Bemini. Kan je jaren mee doen en zo is het toch veilig in de auto.

vorig jaar

Reactie op Ann9319

Mag dat niet in de autostoel? Het zit voor geen meter inderdaad. Maar zonde ...
Nee dikke winterjassen zijn niet veilig. Als volwassene ook hoor馃檲

vorig jaar

Reactie op Yikes

Nee dikke winterjassen zijn niet veilig. Als volwassene ook hoor馃檲
Ik doe in de auto nu een wollen vestje van dilling zonder capuchon en dan heb ik nog n los dekentje

vorig jaar

Ik heb nu een tweede jas wollen jas van Engel gekocht. Vorige jaar toen mijn zoontje net geboren was had ik een heel pakje en nu gewone een korte. Ik ben er echt ontzettend blij mee, ze zijn dun maar lekker warm en deze houd hij ook aan in de auto.

vorig jaar

Op SHEIN, moet je wel even goed zoeken, kun je ook goede winterjassen vinden. Ik heb van de week een winterjas binnen gekregen, top ding lekker warm voor de kleine man en was maar 15 euro.

vorig jaar

Ik heb bij Ter Stal een goede winterjas kunnen vinden voor Finley met 50% korting 馃槉

vorig jaar

Ik heb er 1 van de Zara. En voor in de maxicosi veel wat dikkere vesten.

vorig jaar

Van Zara een puffer jacket met teddy aan de binnenkant en in de maxi cosi en kinderwagen een voetenzak