14 Reacties

vorig jaar

Ik zou echt voor wol gaan. Bij Dilling kan je voor best een relatief goed te doen prijsje wat setjes aanschaffen

vorig jaar

Ja ik twijfelde idd nog een setje van merinowol te kopen, ik zag deze ook bij de Decathlon dit daar denk je veel verschil in met Dilling? Wou bij dilling wel eventueel de bivakmuts kopen voor hem die leek me wel fijn zitten

vorig jaar

Reactie op DJBakker

Ja ik twijfelde idd nog een setje van merinowol te kopen, ik zag deze ook b ...
Als het 100% merinowol is, dan zal het niet zoveel verschil maken

vorig jaar

Wheelblades voor de wandelwagen! We zijn net terug van wintersport en door deze skietjes voor de wagen heb ik hele mooie wandelingen kunnen maken in de bergen. Maar ook om gewoon van de gondel naar een restaurant te lopen gaat het super gemakkelijk en rijden je wielen zich niet continu vast. Dikke tip!

vorig jaar

Reactie op Lisanne45678

Wheelblades voor de wandelwagen! We zijn net terug van wintersport en door ...
Ja deze wouden we idd huren! Deze gaan alleen op de voorwielen toch? Rijd dit alsnog fijn? Mijn schoonmoeder gaat met de kleine wandelen op wintersport en zijn nog beetje zoekende wat handig is En mag ik vragen wat jij je kindje aan hebt gedaan qua kleding? Ik vind het echt lastig.

vorig jaar

Reactie op Anoukenbaby

Als het 100% merinowol is, dan zal het niet zoveel verschil maken
Oke ik ga even kijken!

vorig jaar

Reactie op DJBakker

Ja deze wouden we idd huren! Deze gaan alleen op de voorwielen toch? Rijd d ...
Klopt ja, voorwielen zijn bij onze wagen klein en daarom lastig in de sneeuw. De achterwielen (groot) volgen wel. Mijn zoontje had een skipak van de c&a aan, daaronder gewoon romper, broek en thermoshirt. En dan zat hij in de wagen in een voetenzak. Was warm zat, maar wij hadden dan ook prachtig weer met zon. Met handschoenen en muts was het warm zat

vorig jaar

Reactie op Lisanne45678

Klopt ja, voorwielen zijn bij onze wagen klein en daarom lastig in de sneeu ...
Oke dankjewel! Had hij een normale katoenen romper aan? Of een merinowol ik lees echt van alles online 馃槀 bij ons wordt het als het goed is rond de 4 graden met zon tenminste dat staat er nu we gaan over 2 weken 馃馃徏

vorig jaar

Gewoon normale van katoen:) eigenlijk dus gewoon normale kleding en dan lekker met z'n skipak in de voetenzak in de wagen. Als het 4 graden met zon wordt dan denk ik dat dat ook meer dan voldoende is! Wij hadden iig geen bijzondere kleding van wol en hij heeft het echt niet koud gehad, in tegendeel. Soms natte haartjes van de warmte, te warm kleden is ook niet goed!

vorig jaar

Naar welk gebied gaan jullie?:)

vorig jaar

Reactie op DJBakker

Oke dankjewel! Had hij een normale katoenen romper aan? Of een merinowol ik ...
Wol reguleert de temperatuur, katoen zal ook wel prima gaan, maar misschien wel zweterig of soms weer te warm. Die ski's heb ik ook wel eens gezien ja, ziet er echt fijn uit

vorig jaar

Reactie op Lisanne45678

Naar welk gebied gaan jullie?:)
We gaan naar de Dolomieten in Itali毛 馃槉

vorig jaar

Reactie op DJBakker

We gaan naar de Dolomieten in Itali毛 馃槉
Prachtig! Geniet ervan!

vorig jaar

Reactie op Lisanne45678

Prachtig! Geniet ervan!
Dankjewel! Gaat goedkomen 馃槉