10 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb een babybjorn wipper en ben er heel blij mee! Ik had er al eerder goeie verhalen over gehoord maar ik vond ‘m ook erg aan de prijs. Ik heb nu een wipper via marktplaats gekocht voor het onderstel en er een nieuwe hoes bij gekocht van babybjorn zelf, scheelde mij de helft!
2 jaar geleden
Wij hebben een xadventure elektrische wipstoel en een deryan elektrische. Beide zit ze heel graag in, valt er regelmatig in diepe dutjes in🤭 uitkomst als ik in bad ga: zit ze tegenover me in de wipstoel (open badkamer met slaapkamer eraan dus op veilige afstand van het water ivm elektra)
Of als ik ga sporten, in de kamer met sport attributen staat dan de deryan, die heeft ook speeltjes en dan vermaakt zij zich ondertussen daarin.
Ze hebben beide meerdere muziekjes en verschillende wipsnelheden! Volgens mij eentje ook nog bluetooth optie haha. Goedkoper dan baby Björn zie ik 🤭
2 jaar geleden
Wij hebben ook baby Björn. Wel nieuwe uit eindelijk (in de aanbieding) want vond het verschil tussen tweedehands en nieuwe niet groot genoeg. Ze zit er sinds ze erin mag bijna elke dag wel in. Sleep hem mee naar de keuken als ik ga koken. Ze vind het echt leuk. Heb er wel nog een speelding boven gehangen (via Amazon die je erop kunt draaiend)
2 jaar geleden
Reactie op louloula
Wij hebben ook baby Björn. Wel nieuwe uit eindelijk (in de aanbieding) want ...
Ja dat was ook een beetje waarom ik er eentje wil die iets….compacter is dan die van Nuna🤣
Als k dan iets moet doen dan kan ik r zo meenemen en er in doen
Die Nuna is echt mega groot
2 jaar geleden
Wij hebben het meest goedkope wipstoeltje zonder opties.. van van asten babystore en hij vind het geweldig lekker zelf heen en weer bewegen.. en mooie je kunt hem ook zo zetten dat hij niet wipt en kan jenhen daar ook in eten geven als je hem bijv meeneemt als je op bezoek gaat