103 Reacties

2 jaar geleden

Volg:)

2 jaar geleden

Dit zijn de siliconen zoogcompressen 🙏🏼 kan je op meerdere sites vinden

2 jaar geleden

En ik hoorde van @arixx over lekschaal in handkolf vorm zodat je (zeker in de eerste periode met lagere productie) geen druppel melk verspilt 🫣 als de baby dan voeding krijgt uit 1 borst en de ander lekt: kan je dit erop doen om die melk toch op te vangen

2 jaar geleden

Reactie op Beeb.

En ik hoorde van @arixx over lekschaal in handkolf vorm zodat je (zeker in ...
Dit is idd een goeie! Heb ik ook gebruikt bij eerdere kindje. Borstvoeding verliep sws niet vlot bij mij maar door dit ding (wel even een handigheidje krijgen in het bevestigen) spaarde ik idd echt iedere druppel. Bevestigen vóór je de andere borst gaat kolven zodat je op tijd bent met de toeschietreflex. Misschien ook goed om evt met eigen kraamzorg te bespreken hoe je gekolfde moedermelk bewaart (of van te voren goed inlezen)/ samenvoegen van restjes en jleine beetjes hoe wel/niet, op welke manier je de meeste voedingsstoffen behoudt. Had hier zelf struggle mee omdat online info op verschillende sites veel afwijkt van elkaar.

2 jaar geleden

Wat ik echt top vond was om een aankleedkussenhoes om je voedingskussen heen te doen en daarvan een soort babynestje maken.. in het midden kan je baby dan liggen. Was een tip van de kraamverzorgster en dat was de eerste weken zo handig!

2 jaar geleden

Reactie op Anouk_92

Wat ik echt top vond was om een aankleedkussenhoes om je voedingskussen hee ...
Oooh dat is een goede ja! En je hebt zelfs tegenwoordig “relaxhoezen” voor Voedingskussens zie ik 🥹

2 jaar geleden

Dit zijn die inbaker slaapzakjes waarbij de handjes toch nog naast het hoofdje kunnen 🥰 @owly: hele goede tip ja, vooral dat van kleine restjes bij elkaar wel/niet etc🙏🏼

2 jaar geleden

Reactie op Beeb.

Oooh dat is een goede ja! En je hebt zelfs tegenwoordig “relaxhoezen” voor ...
Oh kijk dat wist ik dan weer niet! 😀

2 jaar geleden

Reactie op Anouk_92

Oh kijk dat wist ik dan weer niet! 😀
Topic doel: ✅ accomplished 🤣🤣

2 jaar geleden

Een whitenoise machine!! Bij onze tweede heb ik nooit problemen gehad met zijn slaapjes. Deed na de eerste week (eerste week voornamelijk in de box) keurig alle slaapjes al zelfstandig in z'n eigen kamer en zn eigen bedje. Dat is echt wat ik iedereen aanraad en zelf ook als cadeau geef op moment dat iemand in mijn omgeving zwanger/bevallen is.

2 jaar geleden

Ik volg even😊

2 jaar geleden

Oh dit lijkt mij een zeer handig topic! Ik volg 😄

2 jaar geleden

Reactie op Beeb.

Dit zijn de siliconen zoogcompressen 🙏🏼 kan je op meerdere sites vinden
Deze zijn idd heel handig! Gebruikt bij mijn eerste en bij mijn tweede schaf ik weer een nieuw setje aan. Veel prettiger dan zo’n lap stof in de BH vond ik! Hydropads bij kloofjes zijn ook echt een mega aanrader! Hebben mij heel wat pijnlijke tepels voorkomen nadat ik eerst een flinke borstontsteking had gekregen en op advies van de lactatiekundige deze kocht

2 jaar geleden

Reactie op Beeb.

Dit zijn die inbaker slaapzakjes waarbij de handjes toch nog naast het hoof ...
Deze slaapzakken zijn echt goud! Heb ze bij mijn zoontje ook gebruikt toen hij zichzelf steeds wakker sloeg en heb ze nu ook weer op mn lijstje staan! Vind deze veel 'vriendelijker' dan die van puckababy bijvoorbeeld omdat ze hier meer in hun natuurlijkere houding kunnen liggen!!

2 jaar geleden

Volg 😁

2 jaar geleden

Cadeau van een vriendin gekregen. Ze vertelde dat lange washandjes super fijn zijn om de kleine met meer grip tijdens het douchen vast te houden 🥰 Ben benieuwd 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op IkkeWijUkkie

Cadeau van een vriendin gekregen. Ze vertelde dat lange washandjes super fi ...
Ik heb er zo eentje, inderdaad heel tevreden van!

2 jaar geleden

Otrivin aspirator. Dé tip om het neusje vrij te maken, werkt veel beter dan zo'n neuspeertje. Wij vonden een elektrische boxmobiel ook top. Die van ons speelt 20 minuten. Kun je even rustig eten terwijl baby in de box chillt.

2 jaar geleden

Volg!

2 jaar geleden

Reactie op Esma55

Een whitenoise machine!! Bij onze tweede heb ik nooit problemen gehad met z ...
Jaaa Ik heb de Tommee Tippee uil met white noise laatst kado gekregen!