88 Reacties

één maand geleden

Ik vind, omdat als je alleen de herfstslaapzak ervan gebruikt bijvoorbeeld, dat die veel te lang is, (alleen aan het zomer deel als je die eroverheen doet zitten verklein knoopjes) en omdat ie natuurlijk heel groot is moet je de mouwen helemaal omrollen omdat ze anders veel te lang zijn. Mn dochtertje vind hem naar mijn idee echt niet fijn, ze gaat normaal graag een aantal rondjes door haar bed maar dat kan hiermee niet want dan raakt ze helemaal in de knoop omdat ie zo lang is, en omdat ze haar armen amper kan bewegen doordat er een hele lap stof omgerold zit. Ik heb een beetje spijt van mn aankoop🥲

één maand geleden

Ik heb de Puckababy, wij zijn fan! Onze zoon Jaap slaapt nu in het herfst gedeelte en heeft het heerlijk warm. Omdat we het ook zo’n aankoop vonden hebben we er steeds een “goedkopere” bij voor het kdv en nog een thuis als reserve. Ik heb inmiddels al 3 reserve slaapzakken gekocht en die van de HEMA is voor nu al te koud. Heb dus zelfs spijt niet gelijk twee puckababys te hebben gekocht. Soms hebben ze een goeie korting, ik denk dat ik dan een tweede bij koop!

één maand geleden

Opzich tevreden , wij doen nu de teddy aan de binnenkant en de lente slaapzak daaroverheen, alleen is die dan wel maar 2.5 tog. Ik heb een slaapzak van de kruidvat die 3.5 is en die koste me 12 euro😂. Maar m'n zoontje slaapt er wel goed in, ik vindt het niet hinderlijk dat die groot valt (en hij ook niet). Hij is nu 10 kilo. Mouwen wel even omslaan nog. Al met al vinden wij het een fijne slaapzak maar als we hem niet hadden gekocht had ik het ook niet gemist denk ik😅

één maand geleden

Hier heel blij ermee! Hebben er voor ons zoontje (inmiddels 3 jaar) destijds twee aangeschaft en nu ligt onze dochter er in al vanaf 6 maanden. Gebruiken nu wel alleen het herfst gedeelte. Dat is met pyjama eronder nog warm genoeg voor haar. Bij mijn zoontje hadden we wel het idee dat als we het ombouwden naar de winterzak, hij niet helemaal lekker kon bewegen. Dus deden voor hem eigenlijk ook altijd alleen het herfstgedeelte en dan bijvoorbeeld met extra dikke pyjama als het kouder was.

één maand geleden

Wij zijn er ook blij mee. Lijkt niet heel smal en onze zoon beweegt er goed in. De mouwen zijn wat lang, die slaan we om. Onze zoon is best bewegelijk dus af en toe rollen de mouwen af in zijn slaap. Dat is wel irritant. Wij gebruiken ‘m nu met alle lagen, dus de winterslaapzak.

één maand geleden

Hier fan! Heb er eentje nieuw gekocht en eentje via Vinted. Nu nog een reserve bij de Hema maar twijfel of ik niet nog een derde via Vinted koop!

één maand geleden

Puckababy is fijn omdat je er lang mee kan. Al die dubbele slaapzakken voor een paar weken was zon gedoe. Ik bleef maar kopen voor mijn gevoel. Die armen zitten wel strak door het omvouwen als ze bog klein zijn. En de drukknopen en touwtjes om te verkleinen ad onderkant gingen vaak los. Maar onze baby is ook erg beweeglijk. Onze kleine is nu 79 cm en heb het idee dat hij nu echt lekker zit.

één maand geleden

Hier ook heel tevreden over Puckababy! We hebben er 2 tegelijk gekocht nadat we ook tevreden waren over de newborn-maat en op advies van vriendinnen met kids. Toen we ze kochten was er een actie 20% korting op de 2e slaapzak dat scheelde iets. Het is even een investering maar vind wel dat je de kwaliteit echt merkt en idd, je bent na 2 slaapzakken ook echt klaar tot 2,5 jaar. Onze dochter is ook vrij beweeglijk en slaapt echt heerlijk in de slaapzakken van Puckababy. Mouwen even oprollen en die zijn idd wel wat smal. De teddy buitenkant is heerlijk om te knuffelen 😍. Heb niet het idee dat ze last heeft van de lengte, ze kan ook gewoon met slaapzak tot zit komen en draaien/bewegen in bed. Wij gebruiken nu alleen de herfst-slaapzak dus niet de combi met de dunne slaapzak samen. Daar geen ervaring mee dus 😊

één maand geleden

Wij hebben van Jollein €35,- een slaapzakje velours en tog 3. Heerlijk lekker warm! Hebben ook een Puckababy gehad in het begin, ook top! Maar als er wel eens ongelukjes gebeuren, is het wel fijn als je na een hele tijd je slaapzak opnieuw kunt kopen. Om deze reden heb ik geen dure Puckababy voor alle seizoenen gekocht :).

één maand geleden

Reactie op denise325

Wij hebben van Jollein €35,- een slaapzakje velours en tog 3. Heerlijk lekk ...
Hier is ze dus nog nooit doorgelekt ‘s nachts 🙈 maar dat zal vast nog wel eens gebeuren! Thanks ;)

één maand geleden

Hier zou die ook niet in trek zijn! Thuis geen ervaring mee, maar wel op het werk. De kindjes liggen er best gepropt in.. (wellicht verschilt dit per kind) de bewegingsvrijheid wordt hier gewaardeerd. De velours slaapzak die ik nu heb, vind hij ook niks meer. Draait niet mee als hij draait 😅.

één maand geleden

Heb hier nu een besteld van terstal. Mijn dochter sliep altijd gewoon onder haar lakentjes en ledikant Dekentjes. Mijn zoontje van 10 maanden niet! Nu staat de airconditioning op de slaapkamer op verwarmen, omdat die de Dekentjes weg trapt. Ben benieuwd wat die er van vind en of het gaat bevallen. Was nu een leuke aanbieding. Hij is 86 cm heb 2 maten besteld.

één maand geleden

Ik heb net twee tog 4 slaapzakjes gekocht bij etos. Prima kwaliteit en was maar 14 euro in de aanbieding. Hiervoor had ik een jolein tog die af en toe te koud was. Was wel heel fijn toen het nog iets warmer was.

één maand geleden

Ben je er al uit? 🙈 Ik twijfel ook nog over de puckababy

één maand geleden

Reactie op DJBakker

Ben je er al uit? 🙈 Ik twijfel ook nog over de puckababy
Ik heb hem besteld (wil hem voor Sinterklaas geven) en heb hem sinds gisteren binnen en twijfel nog steeds 🤣🤣🤣 Hij is inderdaad wat smaller dan bijv de Hema slaapzak maar de kwaliteit is echt goed en die teddy stof lijkt me zo lekker slapen voor haar! Ik denk dus wel dat ik hem hou! Ik maak me vooral druk dat ik weer moet uit gaan vinden welke tog bij haar past.. heb nu beetje m’n weg gevonden met de Hema slaapzak, qua wat ze aan heeft eronder, mouwen eraan of eraf enz! Ik ben altijd zo bang dat ze ‘s nachts wakker word van de kou (heb een koukleum thuis, dus die tog voorbeelden die op internet staan werken hier niet) 🤷🏻‍♀️ maar komt vast goed!

één maand geleden

Reactie op IlsedePilse

Ik heb net twee tog 4 slaapzakjes gekocht bij etos. Prima kwaliteit en was ...
Ik heb vandaag een hema 3 tog slaapzak gekocht voor €15,50 40% korting en ik had nog punten. Die puckababy word ze echt gewoon boos in. Gister had ze m snachts aan, aldoor wakker en huilen, nu ligt ze in dr “gewone” slaapzak en ze is nog geen enkele keer wakker geworden🤣 Misschien straks als ze groter is dat ie dan wel voegt

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Ik heb hem besteld (wil hem voor Sinterklaas geven) en heb hem sinds gister ...
Ben heel erg benieuwd wat jij en je kindje er van vinden! Haha die tog waarden klopt volgensmij ook echt niks van per ding verschilt het weer okal geeft het dezelfde tog aan 😅

één maand geleden

Reactie op Yikes

Ik heb vandaag een hema 3 tog slaapzak gekocht voor €15,50 40% korting en i ...
Jaa ik denk dat ons zoontje ook niet heel blij wordt als hij zich niet goed kan bewegen in zijn slaapzak 🙈 heb ook een hema slaapzak gekocht aangezien ze nu bijna niks kosten dacht iniedergeval die proberen. Maar veel zeggen dat de kindjes het er snel koud in krijgen. Gedoe haha 😂 vind t maar lastig...

één maand geleden

Reactie op DJBakker

Ben heel erg benieuwd wat jij en je kindje er van vinden! Haha die tog waar ...
Ik ga hem morgenavond uitproberen en kijken of ze goed slaapt 😜 word vervolgd

één maand geleden

Ik heb de Puckababy een maand geleden gekocht. Die is 2.5 De hema is 3.0 Ik heb verschillende geprobeerd: Kruidvat meyco hema en nu Puckababy Hier maakt het niets uit welke slaapzak hij aan heeft.