90 Reacties

één maand geleden

Puckababy heeft nu wel 20% korting voor wie twijfelt over de prijs.

één maand geleden

Nog een vraagje voor de mensen die nu de teddy slaapzak aan hebben, hebben jullie dan de teddy aan de binnen of buitenkant? :) en wat hebben jullie hier dan onder aan ‘s nachts? En hoe warm is het bij jullie?

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Nog een vraagje voor de mensen die nu de teddy slaapzak aan hebben, hebben ...
Wij hebben hem binnenste buiten, met romper lange mouwen, pyjama broekje. Geen shirt en geen sokken. Het is ongeveer 16 graden.

één maand geleden

Reactie op Ashley001

Wij hebben hem binnenste buiten, met romper lange mouwen, pyjama broekje. ...
Dus teddy aan de binnenkant? :)

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Nog een vraagje voor de mensen die nu de teddy slaapzak aan hebben, hebben ...
Teddy aan de buitenkant. Romper korte mouwen en pyjama eronder. Is ongeveer 18 graden.

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Dus teddy aan de binnenkant? :)
Ja en die zomer slaapzak er aan vast en dan rits je die dicht

één maand geleden

Reactie op Ashley001

Ja en die zomer slaapzak er aan vast en dan rits je die dicht
Maar als de zomer eraan vast zit is het 2,5 tog toch? Vind het maar ingewikkeld al die verschillende onderdelen 🙈🤣

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Maar als de zomer eraan vast zit is het 2,5 tog toch? Vind het maar ingewik ...
Als je alleen het herfst deel doet dan doe je de teddy aan de buitenkant, als je hem compleet als de winter slaapzak gebruikt doe je teddy aan de binnenkant en rits je de zomerzak er aan vast. Herfst is 2.0 tog en winter 2.5

één maand geleden

Reactie op Yikes

Als je alleen het herfst deel doet dan doe je de teddy aan de buitenkant, a ...
Ja precies, thanks 😘 ze heeft nu voor het eerst de herfst zak aan, met alleen een wollen romper eronder (het is hier namelijk gewoon 20 graden binnen) dus nog niet mega koud..

één maand geleden

Reactie op Yikes

Als je alleen het herfst deel doet dan doe je de teddy aan de buitenkant, a ...
Er staat dat ze met 20 graden de lent nog aan kan, maar dat lijkt me wel heel koud.. ze is best een koukleum namelijk

één maand geleden

He! Ik heb hier laatst een tiktok over gemaakt en daar kwamen zo leip veel reacties op, misscshien heb je er iets aan- even zoeken op het lentemeisje slaapzak!

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Er staat dat ze met 20 graden de lent nog aan kan, maar dat lijkt me wel he ...
Bij ons is het op haar slaapkamer ook 20/21 graden en ze draagt romper met lange mouwen, een pyjama en de teddy-slaapzak van Puckababy (met teddy aan buitenkant). Ze wordt wel altijd 1x per nacht wakker maar dat is meer voor flesje dan omdat ze t warm of koud heeft. Wij kijken dus niet naar die TOG-voorschriften bij bepaalde kamertemperaturen, want dan zouden we haar nu veel te warm kleden en volgens mij valt t reuze mee. Onze dochter is niet eens een koukleum 😅. Voelt gek om haar in zo’n dunne slaapzak te laten slapen terwijl we zelf onder het winterdekbed liggen 😂

één maand geleden

Reactie op LinseyD95

Bij ons is het op haar slaapkamer ook 20/21 graden en ze draagt romper met ...
Jaaa idd! Ga dit vanavond ook doen denk ik ❤️

één maand geleden

Reactie op daisymay

He! Ik heb hier laatst een tiktok over gemaakt en daar kwamen zo leip veel ...
Wat grappig, ik heb deze dus voorbij zien komen 🤣 ik ga je volgen! Hier nu de pucka baby en ze was zo lekker warm vanmiddag! Hopelijk vannacht weer :)

één maand geleden

Pfff wat een gekut 🫠😴 weer helemaal opnieuw uitvinden wat ze eronder moet… had een wollenromper + herfst slaapzak puckababy aan (het is hier nu 20 graden, krijg het niet kouder een of andere manier.. raam staat open) ga ik net voelen, een mega klam nekje… ik heb haar nu een gewone lange mouwen romper aangedaan, en nog voelt ze wel echt klam.. hopelijk als het raam open staat koelt het vannacht nog iets af 🫠 moet echt zo wennen dat deze warmer is dan de HEMA slaapzak. Hier sliep ze zonder mouwen + wollen romper, pyjama’s en sokken haha! 🙈 en dan voelde ze oké warm.

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Pfff wat een gekut 🫠😴 weer helemaal opnieuw uitvinden wat ze eronder moet ...
Ik vind op een of andere manier die TOG ook gewoon vaag hoor. Wat ze aangeven voor temperaturen is in real life niet te doen vind ik... het is echt je gevoel volgen. Maarja m'n gevoel weet het nooit.🤣 ik vraag ook elke avond aan m'n man van wat zullen we doen? Wat is goed? Is die niet te warm? Och het is wel koud hé? 😬

één maand geleden

Reactie op Ashley001

Ik vind op een of andere manier die TOG ook gewoon vaag hoor. Wat ze aangev ...
Jaaa hier ook, maakte me straks tijdens het eten als druk over wat ze vannacht aan moest met die nieuwe slaapzak. Mijn man zegt; pfff ben blij dat ik jouw hoofd niet heb, mijn God, wat kan jij je druk maken 😝😅 jupppp that’s me. Te koud is kut want dan word ze wakker? En te warm is gevaarlijk…. Dussssss lastig vind ik 🤣

één maand geleden

Ik heb een nieuwe Puckababy en een gebruikte van mijn zus overgenomen. Ben echt heel blij dat ik er twee heb! Laatst kwamen er tandjes door en was ze elke ochtend doorgelekt.. ik was dus heel blij dat ik er twee had. Een Hema slaapzak van 3.0 is hier veel kouder 🤷🏼‍♀️ die heb ik wel in huis en gaat mee naar de opvang. Het is hier wel echt koud.. zo rond de 16.5 graden. Ze draagt een korte mouw romper, pyjama en ligt in de volledige slaapzak dus teddy aan de binnenkant en zomerdeel aan de buitenkant. Als het hier van de winter nog kouder gaat worden kan ik een lange mouw romper aan doen en heb ik wollen rompers+legging van Dilling. Maar die bewaar ik tot de echte kou 🥶 Maar ik zie dat je de puckababy al hebt gekocht, dus hopelijk ben je er blij mee. En succes met het uitproberen, het is altijd een zoektocht met die TOG waardes 😅

één maand geleden

Reactie op DD94

Ik heb een nieuwe Puckababy en een gebruikte van mijn zus overgenomen. Ben ...
Nou, de meid heeft heerlijk geslapen van 19:15 tot 7:30 🎉 vannacht om 5:00 wel eventjes huilen maar denk dat het eerder een droom was, want ging voelen en ze was heerlijk warm! Het is echt even zoeken wat ze eronder moet maar denk dat het wel goed komt! Het is sowieso zo veel warmer dan de HEMA niet normaal dat verschil 😅

één maand geleden

Hier fan van de puckababy! Mn oudste van 3.5 met maat 98 past er nog in😉. Loopt er ook mee rond als die dicht is (geen idee hoe haha) en de jongste van 10 maanden past er ook prima in. Top aankoop als ik kijk naar het aantal jaar dat we ‘m al gebruiken🙌