91 Reacties
één maand geleden
Reactie op DD94
Ik heb een nieuwe Puckababy en een gebruikte van mijn zus overgenomen. Ben ...
Is die puckababy de 4 seizoens slaapzak? Hier ligt hij al in 3 tog van Jollein, maar het kan nog een heel stuk kouder op zijn kamer worden... ik wil alvast een beetje orienteren naar een nóg warmere slaapzak
één maand geleden
Reactie op xsorayaa
Is die puckababy de 4 seizoens slaapzak? Hier ligt hij al in 3 tog van Joll ...
Ik vind de pucka baby 4
Seizoenen echt niet normaal warm 🙈 eerst sliep ze met een pyjama, sokken en een wollen romper. Nu heb ik de herfst slaapzak van pucka baby en ze ligt daar in een gewone romper is en ze is zo lekker warm, en moet het raam echt open doen zodat het niet te warm is! Heel fijn! Voor het kdv en de verschoning heb ik wel een HEMA 3 tog gekocht :)
25 dagen geleden
Heb hier nu ook een puckababy aangeschaft. En rompers, legging, truitje van dilling. Ben er helemaal klaar mee dat hij zo koud voelt ‘s nachts in een tog 3 met alles aan. Hoop dat hij het lekker vind slapen.
18 dagen geleden
Reactie op N05
De complete Puckababy 4 seizoenen is 2.5 tog
Maar ik las dat de complete he ...
Ik dacht 3.0 maar die tog waardes kloppen niet hoor 🙈 dat gevoel heb ik echt! Ik heb nu de herfst variant aan van de pucka a baby (de winter is dus nog warmer) en ze heeft het al zo veel warmer dan in haar HEMA slaapzak… en je hoort dit ook heel veel hier voorbij komen
18 dagen geleden
Reactie op N05
Ja volgens hun eigen website is de complete Puckababy 2.5
Verwarrend hé
Klopt! Ik bedoelde met 3.0 ook de HEMA slaapzak, maar kan goed dat dat 3.5 tog is :) maar ik bedoel meer te zeggen dat ik merk dat ze Hema veel kouder is dan de pucka baby, ook al blijkt de Hema meer tog te zijn..?
18 dagen geleden
Reactie op SS21-1
Klopt! Ik bedoelde met 3.0 ook de HEMA slaapzak, maar kan goed dat dat 3.5 ...
Ja de normale is van hema 3.0 maar de 4 seizoenen schijnt 3.5 te zijn. Maar het is misschien ook de stof dat 'm warmer maakt dan de Puckababy. En de Puckababy is zwaarder dus misschien lijkt ie daardoor warmer. Hier maakt het niet veel uit waarin hij slaapt:
Hema Meyco Puckababy, eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde
18 dagen geleden
Reactie op N05
Ja de normale is van hema 3.0 maar de 4 seizoenen schijnt 3.5 te zijn. Maar ...
Ik heb veel moeders gesproken waar de kindjes in een HEMA slaapzak het toch echt veel kouder hadden dan in een pucka baby…. Heel apart!😊 hier maakt het haar ook niet zo heel veel uit!