91 Reacties
7 dagen geleden
Reactie op xsorayaa
Hier ook uiteindelijk de Puckababy gekocht en ik ben fannn! Finley slaapt w ...
Wat fijn!! Bij mij zit ie nu in de wasmachine. Dus als ie klaar is kan hij erin slapen. Ben benieuwd. Heb nu wel al alles van dilling aan. Zal vast weer even zoeken zijn wat werkt qua warmte.
7 dagen geleden
Reactie op SS21-1
Hier is alles van dilling niet meer nodig merk ik 🙈 ze slaapt in een gewon ...
Ah nou fijn! Is ze een koukleum? Of valt het wel mee? Ik krijg hem namelijk gewoon niet. Tenminste wel in het begin, maar na een paar uur koelt hij echt af. Hoop met de puckababy en misschien icm dilling dat hij nou een keer lekker warm blijft voelen..
Doen jullie hem na het wassen in de drogen? Of gewoon zelf laten drogen?
7 dagen geleden
Reactie op Niefesteph
Ah nou fijn! Is ze een koukleum? Of valt het wel mee? Ik krijg hem namelijk ...
* niet warm
7 dagen geleden
Reactie op Niefesteph
Ah nou fijn! Is ze een koukleum? Of valt het wel mee? Ik krijg hem namelijk ...
Vind haar wel best een koukleum. Heeft overdag ook altijd best wat laagjes aan, en ook ‘s nachts koelt ze erg af normaal. Eerste avond met de pucka baby bijna alle laagjes uit moeten doen omdat ze gewoon bezweet was…. Soms in de droger, soms op laten drogen!
7 dagen geleden
Reactie op SS21-1
Vind haar wel best een koukleum. Heeft overdag ook altijd best wat laagjes ...
Ah oké! Ja hier dus ook echt een koukleum. Ben erg benieuwd naar de slaapzak. Hoop hem morgen avond aan te kunnen doen. Hier gebruik ik nu namelijk naast de slaapzak ook nog twee dekens 😅🤷♀️. Zou fijn zijn als we dat ook weg kunnen laten.
6 dagen geleden
Reactie op SS21-1
Ben heel benieuwd! Laat maar weten :)
Ja ga ik doen! Het wordt alleen morgen avond voor het eerste, want hij was nog niet helemaal droog 😩. Hij slaapt zo onrustig, deze avond weer.
4 dagen geleden
Nou het is even een zoektocht! Ik had dus afgelopen nacht een romper eronder gedaan en dan de hele slaapzak met alle delen. Toch had hij het nog koud. Dus heb de twee deken over hem heen gedaan, dat ging wat beter. Het was niet een hele goede nacht. Was erg vroeg wakker ook. Het is vaak 18.7 graden hier.
Vandaag nog een poging nu ook de hele puckababy aan met een lange mouwen romper en pyjama broekje. Ik probeer eerst zonder de dekens en dan zien we het wel. Vandaag is het 20 graden.
Als dit niet werkt haal ik dilling tevoorschijn 😅. Wordt vervolgd..
4 dagen geleden
Reactie op Niefesteph
Nou het is even een zoektocht! Ik had dus afgelopen nacht een romper eronde ...
Hier toch ook nog met de puckababy vanavond in een katoenen pyjama gelegd met lange mouwen romper... Laatste dagen is hij iedere keer rond 05:30 wakker en ik denk echt omdat hij het dus fris heeft. Het is inderdaad weer even zoeken nu!
Hoe stop jij hem in met evt een dekentje? Finley draait nogal, dus ben bang dat hij er toch op een of andere manier onder komt
4 dagen geleden
Reactie op xsorayaa
Hier toch ook nog met de puckababy vanavond in een katoenen pyjama gelegd m ...
Ja ik ga nu ook steeds maar even voelen voor de zekerheid. Heeft nu wel al een deken eroverheen liggen. Hier was het vanmorgen ook zo vroeg.
Ik heb een Tuck inn deken van witlof. Deze gaat aan de onderkant net als een hoeslaken over het matras heen. De zijkanten druk ik tussen matras en ledikant vast. Dit gaat wel los door het vele bewegen, maar deken blijft dus wel op z’n plaats. Nu moet ik wel zeggen dat ons mannetje meestal alleen naar. De zijkanten en omhoog draait/beweegt.
2 dagen geleden
Met de teddy aan de buitenkant had ik het gevoel dat hij het toch een beetje koud had. Hij voelde niet lekker warm aan meer wat kouder. Wat raden jullie aan de teddy aan de binnenkant(kan dit) of juist gewoon die andere er aan vast ritsen dus de volledige slaapzak? Het is hier rond de 18/19 graden..
2 dagen geleden
Reactie op DJBakker
Met de teddy aan de buitenkant had ik het gevoel dat hij het toch een beet ...
Vind het ook lastig. Ik heb hem nu zelfs een wollen romper, wollen legging, wollen truitje en sokjes aan in de gehele slaapzak. Ben benieuwd of hij vannacht dan wel lekker warm blijft. Anders heb ik nog dekens, maar het is rond de 18/19 graden ook hier.
Ik heb de teddy ook aan de binnenkant geprobeerd. Moet wel kunnen denk ik.
2 dagen geleden
Reactie op DJBakker
Met de teddy aan de buitenkant had ik het gevoel dat hij het toch een beet ...
Ja dat kan wel volgens mij :) is iets lastiger met de rits maar kan zeker. Hier nog steeds prima met de herfst slaapzak, een romper lange mouwen en een pyjama broek. Het is hier 18-19 graden vaak
2 dagen geleden
Reactie op SS21-1
Je zou denken met zo veel kleren aan + hele slaapzak en die temperatuur dat ...
Nou echt apart ja! Ik begrijp het ook echt niet meer.. 😅 Ik hoop dat dit dan oké is voor vannacht 🤞.
2 dagen geleden
Reactie op SS21-1
Ja dat kan wel volgens mij :) is iets lastiger met de rits maar kan zeker. ...
Wat fijn dat jij wel hebt gevonden wat werkt voor jullie meisje. Ook geen deken of iets erbij nodig?