19 Reacties

2 jaar geleden

Wat is precies je vraag hierin? Of je er heen mag? Want Wat zou het te maken moeten hebben met je zwangerschapsverlof?

2 jaar geleden

Gecondoleerd uiteraard!!

2 jaar geleden

Reactie op MBZwolle91

Wat is precies je vraag hierin? Of je er heen mag? Want Wat zou het te mak ...
Ik denk of je die dag dan “terug” krijgt en dus niet van je verlof dagen af gaat

2 jaar geleden

Gecondoleerd! Ja hoe dat zit weet ik niet zo goed, normaal krijg je daar natuurlijk een vrije dag voor

2 jaar geleden

Aja oke zo, dat durf ik dan niet te zeggen.

2 jaar geleden

Dank je wel ,maar ik weet dat ik er heen mag ,maar vroeg mij af hoe dit wettelijk zat hoef dit dan toch niet door te geven ? Nou dit was mijn eerste week zwangerschapsverlof,gisteren was dag van verlies ons kindje vorig jaar Bbz en nu dag later zijn moeder . Snik

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Gecondoleerd! Ja hoe dat zit weet ik niet zo goed, normaal krijg je daar n ...
Ja idd zal wel ff bellen met pz en we zijn getrouwd

2 jaar geleden

Reactie op happygirl1090

Dank je wel ,maar ik weet dat ik er heen mag ,maar vroeg mij af hoe dit wet ...
Heftig zeg, heel veel sterkte!! Kan je helaas niet helpen met een antwoord.

2 jaar geleden

Als ik Google lees ik dat vanuit het uwv niet iets wordt geregeld, dus dat je verder geen extra verlof krijgt maar dat je deze wens bij je werkgever kunt neerleggen. Veel sterkte in deze moeilijke tijd!

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Ik denk of je die dag dan “terug” krijgt en dus niet van je verlof dagen af ...
Gecondoleerd! Bijzonder verlof wordt toegekend op basis van een gebeurtenis die plaatsvindt en geeft recht op het nemen van verlof dien er nog sprake is van werk. Indien je reeds met zwangerschapverlof bent, kan het verlof uiteraard niet worden bewaard, meegenomen of worden gestapeld. Je kan dus geen extra dagen verlof krijgen. Kortom er hoeft dan ook geen beroep worden gedaan op bijzonder verlof.

2 jaar geleden

Reactie op Hunnybunch83

Gecondoleerd! Bijzonder verlof wordt toegekend op basis van een gebeurtenis ...
Dank je wel mijn hoofd staat er niet na om uit te zoeken. Was twee weken eerder met verlof ivm lichamelijke klachten

2 jaar geleden

Veel sterkte ❤️

2 jaar geleden

Ik zou me persoonlijk daar niet druk om maken. Volgens mij is het bij eerste lijns dat je pas recht hebt op vrije dag ten tijden dat je zou werken. Sterkte! 💕

2 jaar geleden

Tijdens je verlof geen extra verlof. Je hoeft niks door te geven. Mag wel. Doe vooral rustig aan. Mijn schoonmoeder is recent overleden en dit heeft best impact gehad. Ik moest echt even wat rust pakken. Heel veel sterkte en gecondoleerd

2 jaar geleden

Jeetje wat heftig!! Heel veel sterkte ❤️ en gecondoleerd 🕊️ ⭐️

2 jaar geleden

Reactie op HappyMama90

Tijdens je verlof geen extra verlof. Je hoeft niks door te geven. Mag wel. ...
Ja dat snap ik ,ik had van de week door alle stress een harde buik. En de 14 e was jaar geleden Verlies ons kindje 11 weken door Bbz , en dag er na schoonmoeder. Ze was nog zo jong maar had verschrikkelijk ziekte k . En niet meer geneesbaar. Ze keek uit naar de kleine man Gelukkig mocht ze mee naar 20 weken echo. Vanaf juli kreeg ze chemo en in nov opgegeven. Iedereen zegt geniet van je zwangerschap maar het is zo dubbel. Hopelijk blijft ie nog zitten tot 20 jan

2 jaar geleden

Kerst stemming hebben we ook niet 23 ste wordt ze gecremeerd

2 jaar geleden

Reactie op happygirl1090

Kerst stemming hebben we ook niet 23 ste wordt ze gecremeerd
Dat snap ik. Nu is het tijd voor je baby, de crematie, en kerst komst volgend jaar wel weer. En wat je zei over die harde buik, dat is wat ik ook had. Dus heel herkenbaar. Hoop dat het een mooi afscheid wordt en de kleine even wat langer blijft zitten zodat je wat rust en tijd heb voor jezelf.

2 jaar geleden

Reactie op HappyMama90

Dat snap ik. Nu is het tijd voor je baby, de crematie, en kerst komst volge ...
Ja dat hoop ik ook ,het wordt een mooie dienst! December zal nooit meer het zelfde zijn ,14 dec was jaar geleden dat we ons kindje verloren met 11 weken Bbz en ah er na dus 15 dec schoonmoeder. Gelukkig niet lang geleden quapijn . Het klinkt lullig maar kan mij nu wel gaan focussen op ons kindje Valt een zorg weg. Zoeken ook afleiding Ja harde buik was niet fijn. Vannacht bagger geslapen om draaien ging niet haha en drie x plassen ook stiekem zenuwachtig voor 36 weken vanmiddag