33 Reacties

2 jaar geleden

H&M!

2 jaar geleden

Dit ervaar ik ook zo, ik lees even mee🥰

2 jaar geleden

Prenatal! Die zitten lekker hoog

2 jaar geleden

Ik heb drie zwangerschapsleggings gekocht van Oysho en die zijn echt geweldig! Ik vond ze absoluut niet duur en ze zitten echt heerlijk.

2 jaar geleden

Dan kan ik je deze aanraden (heb hetzelfde 'probleem' als jij en deze broek zit geweldig): https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/broeken/prenatal-zwangerschapsbroek-1453170010.html?dwvar_1453170010_kleurnaam_60=Black&cgid=129 Ze hebben verschillende kleuren.

2 jaar geleden

Ik heb dat ook idd en draag het liefst zelfgemaakte broeken van gutsy.fashion, ze maakt tegenwoordig ook zwangerschapsbroeken, maar haar normale flared broeken passen mij nu met 25 weken zwanger ook nog steeds.

2 jaar geleden

Dit is echt een aanrader! Deze zit voor mij echt het beste en draag ik het liefst elke dag. Het is niet een standaard legging stof maar meer een soort sportlegging stof, wellicht dat je zoiets fijner vind. Hij zit lekker hoog en sluit perfect aan op je buik (en billen😉)

2 jaar geleden

Ik heb een flare broek van guts & gusto! Heerlijk, zit onwijs hoog

2 jaar geleden

Reactie op Lisakx

Ik heb een flare broek van guts & gusto! Heerlijk, zit onwijs hoog
Heb je een flair pantalon of broek? Zie ook veel flair pantalons bij ze. Lijken me alleen een strakkere band te hebben…

2 jaar geleden

Reactie op Liesie91

Ik heb dat ook idd en draag het liefst zelfgemaakte broeken van gutsy.fashi ...
Ook leuke!

2 jaar geleden

Reactie op ambersabine

Dit is echt een aanrader! Deze zit voor mij echt het beste en draag ik het ...
Ik had hier ook naar gekeken maar in de recensies staat dat ie heel erg doorschijnt en heel strak valt, dus ik gok het er maar niet op😩

2 jaar geleden

Reactie op BNvD

Heb je een flair pantalon of broek? Zie ook veel flair pantalons bij ze. Li ...
‘High waist flared pantalon’ heet ie op de website! Ik heb zoveel zwangerschaps broeken geprobeerd, kon zelf niet wennen aan dat de broek dan zo laag zit onder je buik & er een stof over je buik heen zit. Deze zit comfortable!

2 jaar geleden

Het liefst geen broek 🤣🤣🤣 nee zonder dollen, ik heb hetzelfde probleem. Ik draag nu stretch jurkjes met oversized panty’s.

2 jaar geleden

Gister een legging gekocht van Noppies en deze zit heerlijk hoog. Ik draag nl veel jurken en heb een hekel aan spijkerbroeken. Mijn twee zwangerschapsbroeken zitten om dezelfde reden als bij jou ook vaak niet fijn!

2 jaar geleden

Reactie op ambersabine

Deze heb ik ook en draag ik ook veel! Extreem comfy

2 jaar geleden

Reactie op Tamaralida

Het liefst geen broek 🤣🤣🤣 nee zonder dollen, ik heb hetzelfde probleem. ...
🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op ambersabine

Heb je een link eventueel ??

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Ik had hier ook naar gekeken maar in de recensies staat dat ie heel erg doo ...
Oohh hij schijnt bij mij juist totaal niet door! En vind het zelf niet mega strak zitten ofzo 😅 maar die meningen verschillen natuurlijk. Ik heb meerdere broeken gehad die dus doorschijnen, bij deze gelukkig niet het geval. Heb hem ook in het bruin, die schijnt ook niet door 😊

2 jaar geleden

Reactie op mel888

Heb je een link eventueel ??

2 jaar geleden

Reactie op ambersabine

Oohh hij schijnt bij mij juist totaal niet door! En vind het zelf niet mega ...
Ja of misschien hebben diegenen m een maatje te klein gekocht 🤣 dat kan natuurlijk ook.