10 Reacties

2 jaar geleden

Vervelend hè. Ik heb nu maar besteld maar pas het liever gewoon in de winkel..

2 jaar geleden

Ja dit had ik ook. Super vervelend!

2 jaar geleden

Ik had laatst bij de prenatal een prima broek voor €30 en wat shirtjes in de uitverkoop. Valt erg mee vind ik. Maar ik heb ook op wehkamp en HM wat dingen besteld

2 jaar geleden

Ik weet niet of je dicht bij Utrecht woont, maar de h&m in Nieuwegein heeft wel een stukje zwangerschapskleding🤗. Prenatal op de Australielaan in Utrecht heeft bijvoorbeeld ook kleding van de Only. Ik pas daar, en bestel online/zoek naar aanbiedingen!

2 jaar geleden

Ja! Zelfs zwangerschapsbh’s bij Hunkemöller hebben ze niet in de fysieke winkel… snap ik echt niet

2 jaar geleden

Ja echt irritant. Kun je niet passen. Ik heb uiteindelijk maar een hoop tweedehands online gekocht (vorige zwangerschap). Ook een paar dingen gekocht die goed zaten maar dat vind ik minder erg als het tweedehands is.

2 jaar geleden

Ik heb bij de prenatal best betaalbare kleding gevonden. Had 2 broeken en die waren 30 per stuk, volgens mij niet veel duurder dan h&m en ze hadden afgelopen weken veel in de sale.

2 jaar geleden

Ik heb zelf jurkjes besteld van viscose icm nylon in mijn eigen kledingmaat. Rekt goed mee met mijn groeiende buik en kan ik na de bevalling ook nog dragen. Ik heb ze zelf van Nikkie besteld, de Jolie dress. Best prijzig maar goede kwaliteit en zitten heerlijk!

2 jaar geleden

Ik heb bij de Vero Moda 2 zwangerschapsjeans besteld en ben er onwijs tevreden over!