17 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb het een tijdje terug gedaan en in december weer, heerlijk! Speciale ligbank met een gat erin voor mijn buik en borsten, handen langs me lichaam en helemaal zen
2 jaar geleden
Ik heb afgelopen zaterdag een massage gedaan (ben 28 weken). De tafel had een uitsparing, waardoor ik heel fijn op m’n buik kon liggen. En de massage was erg fijn, maar zodra ik m’n hoofd na afloop optilde, draaide de hele wereld en werd ik kotsmisselijk. Dus heel voorzichtig naar huis gewiebeld. Beetje jammer, na wat een relaxmoment hoort te zijn (en ik had er hard voor gespaard). Dacht dat m’n bloeddruk misschien gekelderd was, maar het kan ook onvoldoende water drinken zijn.
2 jaar geleden
Ik heb een zwangerschapsmassage gehad bij rileks massage in Amersfoort. Ik kan haar echt aanraden.
https://rileks.nl/massages/
2 jaar geleden
Mocht iemand in de buurt van Leiden/Voorschoten wonen. Heb net een heerlijke massage gehad bij Ivy (achter Van der Valk). Je ligt op de zij met een kussentje en het was zo ontspannend!
Ik ga ff kijken tot wanneer het mogelijk is, misschien dat ik er nog een keertje heen ga voor de bevalling.
2 jaar geleden
Ik heb t vorige week gedaan (32+6). Mocht op mijn zij liggen met voedingskussen tussen mijn benen. Vervolgens op mijn rug maar de behandelbank kon mooi meebuigen zodat ik echt heerlijk zat en de knieën omhoog. Ik heb genoten! Ga over n paar weken nog n x! Dit is wel in noord-limburg.
2 jaar geleden
Ik heb er straks weer eentje gepland. ‘Fijne Geboorte’ in Rijswijk. Vorige zwangerschap ook vaak geweest, zij heeft een bank met een uitsparing voor je buik en borsten waarbij je buik dan ondersteund wordt middels een verstelbare band. Je kunt dus prima op je ‘buik’ liggen net als normaal, maar dan alsof je buik er niet is. Helemaal top!
Nooit klachten gehad achteraf.
2 jaar geleden
Reactie op Druifjes
Gekke vraag, maar ik heb woensdag een massage gepland en vroeg me af wat ik ...
Haha ja is in je onderbroek maar vaak is het wel gepast om juist een beetje een onsexy onderbroek aan te doen (boxer ofzo)
Er ligt de hele tijd een handdoek over je hele lichaam heen, behalve het deel dat dan behandeld wordt. Dus als ze je rug masseren gaat de handdoek wat omlaag, en als ze je benen masseren gaat de handdoek wat omhoog
2 jaar geleden
Ik heb een massage Woensdag gepland staan. Kan echt niet wachten, m'n rug doet de laatste weken zo'n zeer door dat extra gewicht. Lekker even ontspannen. 😊😁