33 Reacties

2 jaar geleden

M'n hoofd rust geven door dingen af te maken. Vanmorgen vast traktatie voor de oudste afgemaakt. En traktatie voor als de baby geboren is die heb ik zover inelkaar gezet. En net de kerstboom gezet 😅🤣🤣. Volgende week de laatste dingetjes strijken. Tussendoor een en ander opruimen, verzetten, wegzetten. Moet nog 3 schilderijtjes ophangen. Wil nog kapstokhaakjes ophangen. Vooral kleine dingetjes. De box moet nog terug omhoog. Ik heb pas sinds gisteren officieel verlof. Maar was al wel een aantal weken in de ziektewet ivm bekkenpijn.

2 jaar geleden

Vandaag m’n eerste verlof dag en al lekker bezig om half 8 is de kinderwagen bezorgd die natuurlijk gelijk in elkaar gezet en toen begonnen met de vluchtkoffer die bijna klaar en nog even de pax kast van de kleine veranderd extra plank er in en de boksen gevuld met allevoorraad en nog kleding vanaf maat 62 ingestopt zo ik zeg best productief zo eerste dag

2 jaar geleden

Buikgriep overleven. 🥲

2 jaar geleden

Lekker naar kapper geweest vandaag. Verlof is net begonnen. Maar van plan wat extra leuke dingen met me dochter te doen zover het kan. Fysiek wel wat klachten. Verder rustig aan. Serie kijken. Hier en daar wat dingen in huis. Foto's bestellen en inplakken. En bijslapen als ik slechte nacht heb gehad. Maar vooral rust en in me bubbel komen. Hopen dat de kleine en me lichaam dan voelen dat we er klaar voor zijn en dat die dan ook lekker snel mag komen

2 jaar geleden

Me mentaal voorbereiden op mijn keizersnede en de laatste dingetjes regelen. Ook ben ik me aan het afvragen wanneer ik de eerste uitbetaling ga ontvangen en wanneer mijn verlof officieel goedgekeurd is door het uwv.

2 jaar geleden

Voor m'n andere kids zorgen. De donderdag heb ik wel tot half 3 het huis voor mezelf. Dan ben ik alles aan het klaarmaken. Wassen en schoonmaken.

2 jaar geleden

Elke dag naar het ziekenhuis 🥳😫

2 jaar geleden

Op vakantie! 😀 laatste dingen kopen en klaarleggen, nog wat vriendinnen bezoeken en lekker lunchen. Genieten van mijn dagen zonder zoontje! Samen met mijn zoontje van twee nog leuke dingen ondernemen. Boek lezen, uitrusten en zwemmen.

2 jaar geleden

Mijn verlof begint zaterdag 🎉 Weekendje met z'n tweetjes naar Brugge, zwangerschapsmassage en de laatste dingetjes aanschaffen, laatste spulletjes wassen en babykamertje afronden. Vluchttas klaar gaan zetten en dan in de bubbel komen denk ik 😉

2 jaar geleden

Nesteldrang! Dus het hele huis is aan de beurt.. vandaag de keukenkastjes en kledingkast opgeruimd! 😅 hoop dat ik straks ook nog wat kan genieten van de rust 🤪

2 jaar geleden

Nou mijn 1e weekje verlof zit erop. Het is voorbij gevlogen. Geen idee waaraan ik de tijd heb besteed. Ik heb nog steeds een berg strijkwerk en de coosleper is nog in doos. De babykamer is al enige tijd klaar maar de eerste maanden wil de kleine in onze kamer hebben. Mijn vluchttas staat klaar dat is het enige wat ik heb afgerond 😂😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Lydia01

Me mentaal voorbereiden op mijn keizersnede en de laatste dingetjes regelen ...
Misschien een tip maar als je inlogt om mijn.uwv.nl kun je waarschijnlijk al vrij snel zien dat de uitkering goedgekeurd is. Via de post heb ik nog niets ontvangen maar online zag ik dat de goedkeur er binnen 4 werkdagen was (vanaf het moment dat mijn werkgever mijn verlof aangevraagd had).

2 jaar geleden

Reactie op Applepie07

Misschien een tip maar als je inlogt om mijn.uwv.nl kun je waarschijnlijk a ...
Ik krijg echt net een melding dat het goedgekeurd is! Ook lees ik dat je per week uitbetaald wordt. Dat wist ik niet.

2 jaar geleden

Vanaf vandaag zwangerschapsveelof dus vanaf maandag volgende week nog best veel afspraken staan zoals controle verloskundige tandarts fysio ,tussen door ga ik wassen ,series kijken want door rugklachten twee weken eerder verlof. En ik heb opruim woede

2 jaar geleden

En ga ook vluchtkoffer inpakken nog

2 jaar geleden

Spullen inpakken om te verhuizen🥲

2 jaar geleden

22/12 laatste werkdag, eerst de feestdagen met (schoon)familie maar eens door zien te komen, en daarna de Vluchttas inpakken, wasjes draaien, luisteren naar mijn opruimwoede…. 😌

2 jaar geleden

Mijn verlof is een beetje onverwacht een week vroeger van start gegaan! Ik hoef niet meer naar kantoor te gaan en kan me vanaf nu volledig focussen op de komst van ons zoontje en het in orde brengen en inrichten van ons nieuwe huis. Ik ben zo opgelucht dat ik eindelijk kan rusten 🤩

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Spullen inpakken om te verhuizen🥲
Oh nog een verhuizer, hier is alles min of meer in orde gekomen met die van ons. Heel veel succes gewenst!

2 jaar geleden

Spullen uitpakken omdat we net verhuisd zijn, babykamer opruimen (want veel rommel daar gezet), babykleertjes wassen, speelkast van de oudste opruimen (nesteldrang 😅) en alle kleine klusjes doet m'n man nog zodat hopelijk alles klaar is als de kleine man komt