Misschien een hele andere vraag dan normaal.. maar hoe houden jullie de kinderbadjes goed schoon? Ik merk bij ons dat na een paar dagen de bodem glad wordt. We hebben er geen chloortablet in gedaan.
Maar iedere twee dagen helemaal scrobben is ook een hoop werk.. op deze past helaas geen zeil.
De foto van welke wij hebben heb ik toegevoegd
Geen ervaring mee, maar pas zag ik bij de gamma wel allerlei flesjes staan met verschillende middeltjes om je water schoon te houden. Chloor, maar ook andere dingen. Ik denk dat ik bij zo'n winkel eens advies zou vragen.
Wij legen het zwembad iedere avond, en gieteren daarmee de tuin.
Is nog steeds niet vies!
Misschien wel goed om er bij te zeggen dat we het niet dagelijks doen, omdat we niet alle dagen thuis zijn😅
Je hebt bij karwei spul zonder chloor voor kinderbedjes schoon te houden. Al denk ik met zo'n kleine hoeveelheid water wat er in dat badje gaat, je het beter gewoon kan verversen
Bij dit soort badjes zou ik het wel iedere dag verversen. Volgens is het ook pas verstandig om er een chloor tablet in te doen als er een pomp op aangesloten zit. Een gladde bodem is iig niet goed
Maar, hoe leeg je deze goed? Bij langs dat gat loopt het er amper uit..
Zelfde, leeg hem ook elke dag (als ie gebruikt wordt) verhoog het stuk waar het ventiel zit door wen emmertje eronder te doen, dan loopt hij vrijwel helemaal leeg. Laatste deel dan nog even omkiepen en af sproeien met de tuinslang.