27 Reacties

2 jaar geleden
Ik was gisteren in de AH en zag dat de zwitsal producten allemaal in aanbieding waren 1+1 gratis, en ofc heb ik alles gekocht daar. Zat er ook toen over te denken of ze wel überhaupt goed zijn, ik weet dat mijn moeder ze op ons allemaal gebruikte dus echt slecht kunnen ze niet zijn toch?🤣 In ieder geval ik lees mee..

2 jaar geleden
Hoii!! Ik neem geen Zwitsal vanwege de ingrediënten die erin zitten, de geur is wel fantastisch maar voor je baby totaal niet handig Ivm zijn reuk en gevoelige huid.

2 jaar geleden
“ Parfum staat bekend als de grootste veroorzaker van huidirritatie en eczeem. Ook worden er hormoon verstorende stoffen in aangetroffen “.

2 jaar geleden
Wij wassen ons zoontje überhaupt zonder zeep en shampoo, is helemaal niet nodig op die leeftijd
Voor hydraterende crème of olie gebruiken wij Naïf. Kraamverzorgster raadde Zwitsal sterk af
Misschien Zwitsal wasverzachter kopen zodat je toch nog het lekkere geurtje hebt?

2 jaar geleden
Ligt ook aan wat voor huid je baby heeft. Die van ons had een hele gevoelige huid met ook sneller eczeem plekjes. Dus wij hebben Zwitsal toen snel weg gedaan en merkten gelijk een groot verschil. Ik zou daarom niet direct mega veel inslaan, die acties komen tzt regelmatig voorbij mocht je daarna meer nodig zijn

2 jaar geleden
Zal echt aan me kindje liggen of hij er last van heeft. Hier twee zoontjes die gewoon zonder probleem zwitsal gebruiken terwijl ze ook een gevoelige huid en wel eens exceem hebben. Kruidvat gaat ook goed en Naif ook, we gebruiken wat in de aanbieding is. Maar meestal zwitsal omdat die niet prikt in de ogen, KV wel. Naif ruikt ook erg lekker maar is minder goed voor de portemonnee 🙈

2 jaar geleden
Zwitsal in bad onder de douche gebruiken wij wel. Wel goed afspoelen en dan gaat het goed. Body lotion van Zwitsal ook nooit problemen mee gehad. Maar haar lotion daarentegen drama 🙈 zodra wij dat gebruiken ( wat ik heerlijk vind ruiken ) krijgt mijn zoontje gelijk berg :(. Ook mijn vriendinnen ervaren dit zo. Hiermee gestopt en dan gaat het goed. Toen toch weer stiekem geprobeerd en gelijk weer raak met berg, dus helaas voor ons niet meer.

2 jaar geleden
Reactie op Jv95!
Zwitsal in bad onder de douche gebruiken wij wel. Wel goed afspoelen en dan ...
Ik moet er trouwens wel bij vermelden dat ik de 1e paar maanden weinig tot geen zeep etc gebruikte. Zeker met shampoo heb ik zo lang mogelijk mee gewacht. Heel af en toe gebruikte ik tijdens het badje zeep, maar vaak deed ik hooguit een paar druppeltjes olie in het badje, dit dan wel weer van Zwitsal en ging goed.