Ik ben 11 weken geleden bevallen, ben al ongesteld geworden 2 weken terug ongeveer.. maar heb nu ineens sinds 3 dagen heel erg buikpijn .vooral rondom me navel aan de binnekant van me buik. Heeft iemand dit wel eens gehad? Ook rugpijn erbij
Hii, buikpijn rondom navel heb ik toevallig vandaag ook gehad. Even steken van binnenuit maar is wel met een paar minuten weg gegaan. Ben zelf 12 weken geleden bevallen. Geen idee of het normaal is?馃槄
Wat vervelend! Het zou ook goed kunnen dat dit los staat van je bevalling. Soms begint bij bijvoorbeeld een blinde darmontsteking de buikpijn ook bij de navel en zakt dan af naar rechts onderin de buik. Als je veel last hebt van de buikpijn kan je contact opnemen met je huisarts.
Wat vervelend! Het zou ook goed kunnen dat dit los staat van je bevalling. ...
Ik ben nu aangekomen bij de huisartspost.. ze hebben geprikt in mijn vinger of ik een onsteking heb, ben nu afwachten naar uitslag.. en anders moet ik naar gyncoloog
Oh dat klinkt heel anders inderdaad. Weet je inmiddels al meer? Beterschap! ...
Gisteren heeft spoedarts gekeken en gelukkig was er geen onsteking in mijjn bloed.. ze adviseren om naar gyncoloog te gaan. Dus ga zsm een afspraak krijgen. Ben benieuwd 馃ス