5 Reacties

vor einem Monat

Mijn eerste was groot 37.6 weken 4030gram maar mijn 2de was nog groter 4475gram. Wel beide keren zwangerschap diabetes. Nu de 3de is mooi gemiddeld, ook weer met diabetes. Denk dat het ook beetje genetische bepaald is, en niet elke keer een groot kind hoef te zijn. En inderdaad eerste werd een spoed keizersnede doordat ik niet genoeg ontsluiting kreeg, de 2de en 3de worden gepland.

vor einem Monat

Eerste zat op p75 met 30weken en uiteindelijk ook inleiding omdat ze te groot zou zijn. Vandaag groeiecho met bijna 29wkn en p33. Zo anders! Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze ook groter was... Even schakelen wel eigenlijk.

vor einem Monat

Reactie op Bellelellie

Eerste zat op p75 met 30weken en uiteindelijk ook inleiding omdat ze te gro ...
Dat is dan inderdaad wel een groot verschil. Dat dat kan hé.. Wel fijn dat het dus wel 'anders' kan. Ik hoop eigenlijk vooral dat het nu gemiddeld zal uitkomen zodat het niet met een keizersnede hoeft, maar nog 2,5 week wachten tot de 30 weken echo🙏

vor einem Monat

Ah ik snap goed dat je benieuwd bent! Hier bevallen van een zoontje van 5105 gram, dat was echt een verassing… We hadden geen flauw idee van te voren, laatste schatting was 3700/3800. Nooit getest op suiker dus ook onbekend of dat de reden is geweest. Nu zwanger van een meisje. Ze is bij de 20 weken echo groter gemeten dan mijn zoon destijds, dus krijg nu wel groeiecho’s en suikertesten. Ben heel benieuwd ook!!

vor einem Monat

Mijn kids waren allemaal wat te groot. Ik krijg kennelijk geen mini baby's. Nooit een keizersnede gekregen allemaal natuurlijke bevalling