77 Reacties

2 maanden geleden

Leuk idee! Ik ben uitgerekend op 29 januari. Eerste echo had ik woensdags 26.6 en de volgende staat gepland op 12 juli ☺️. Ben af en toe een beetje misselijk, erg moe en een best wel moody 😅.

2 maanden geleden

Leuk! 🥰 Ik ben - vooralsnog - uitgerekend op 30 januari. 19 juni een mooie echo gehad, 3 juli de termijn echo. Heb al een ventje lopen van bijna 2 jaar dus echt rusten zit er niet bij, ondanks de misselijkheid en moeheid 🙈

2 maanden geleden

Leuk! Ik voorlopig ook uitgerekend op 30 januari. Eerste echo was 4 juni al ivm eerdere bbz. 21 juni ook mooie echo gehad en 12 juli mogen we weer. Spannend! Qua kwaaltjes heel vergelijkbaar met Lisa. Vooral moe!

2 maanden geleden

Ivaanbanaan | 29 jan | Echo 12 juli Babyboy | 30 jan | Echo 3 juli Emmieee | 30 jan | Echo 12 juli LisaS | 30 jan | Echo 4 juli

2 maanden geleden

Hier ook uitgerekend op 30 januari vooralsnog. Maandag 1 juli de termijnecho. Spannend... hier vooral ontzettend moe en misselijk 's ochtends.

2 maanden geleden

Kpv91 | 30 jan | Echo 1 juli Babyboy | 30 jan | Echo 3 juli LisaS | 30 jan | Echo 4 juli Ivaanbanaan | 29 jan | Echo 12 juli Emmieee | 30 jan | Echo 12 juli

2 maanden geleden

Reactie op kpv91

Hier ook uitgerekend op 30 januari vooralsnog. Maandag 1 juli de termijnech ...
Spannend, maandag al! En sterkte met de misselijkheid 🫶🏻 Heb je dat al lang?

2 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Spannend, maandag al! En sterkte met de misselijkheid 🫶🏻 Heb je dat al la ...
Sinds de 7e week ongeveer. Vooral 's ochtends en soms ook spugen.

2 maanden geleden

Wat leuk! Hier ook 30 januari uitgerekend. 4 juli heb ik de eerste echo. Zo spannend! Ik ben wel al een tijd erg misselijk. Hoop dat dat snel over gaat. 😅

2 maanden geleden

Hey, Ik ben uitgerekend op 29 januari. Heb mijn eerste echo op 20 juni gehad en de volgende staat gepland op 9 juli. Heb ook last van gevoelige borsten en een opgezette buik en heb ook al een paar weken een hele vieze smaak in m'n mond😖 Dus de pepermuntjes vliegen er hier doorheen😇

2 maanden geleden

Reactie op kpv91

Sinds de 7e week ongeveer. Vooral 's ochtends en soms ook spugen.
Oh men… hoe doe je dat met werk enz? Lijkt me zo lastig om het dan ook verborgen te moeten houden!

2 maanden geleden

Reactie op Samsam18

Wat leuk! Hier ook 30 januari uitgerekend. 4 juli heb ik de eerste echo. Zo ...
Ooh wow dus je moet de 1e echo nog krijgen! Spannend! Dan ben je wel al gelijk lekker ver! 😁

2 maanden geleden

Kpv91 | 30 jan | Echo 1 juli Babyboy | 30 jan | Echo 3 juli Samsam18 | 30 jan | Echo 4 juli LisaS | 30 jan | Echo 4 juli Evelien05 | 29 jan | Echo 9 juli Ivaanbanaan | 29 jan | Echo 12 juli Emmieee | 30 jan | Echo 12 juli

2 maanden geleden

Ik ben ook uitgerekend op 29 januari. 18 juni mooie echo gehad en 2 juli mijn termijnecho. Ben hele dag door misselijk en moet in de ochtend ook spugen. Gebruik nu sinds 2 dagen emesafene, dat lijkt wel te helpen🤞 Verder ontzettend moe, heb al een dochtertje van 2

2 maanden geleden

Lees hier trouwens allemaal verhalen over zwangerschapsmasker, dus ik zit nu met een pet op en factor 50 op in de zon 😂

2 maanden geleden

Kpv91 | 30 jan | Echo 1 juli IIte | 29 jan | Echo 2 juli Babyboy | 30 jan | Echo 3 juli Samsam18 | 30 jan | Echo 4 juli LisaS | 30 jan | Echo 4 juli Evelien05 | 29 jan | Echo 9 juli Ivaanbanaan | 29 jan | Echo 12 juli Emmieee | 30 jan | Echo 12 juli

2 maanden geleden

Super leuk! Ik heb vrijdag 5juli mijn tweede echo, termijn echo dan zou ik ook 10+1 moeten zijn spannend 💘 #rainbowbaby Ik ben soms misselijk, geen eetlust en zit letterlijk de heledag met een vol gevoel, krijg niks binnen. Van 1 snoepje zit ik al vol, soms kan ik er niet eens door slapen 😱 en moeheid speelt ook een rol 🫣

2 maanden geleden

Kpv91 | 30 jan | Echo 1 juli IIte | 29 jan | Echo 2 juli Babyboy | 30 jan | Echo 3 juli Samsam18 | 30 jan | Echo 4 juli LisaS | 30 jan | Echo 4 juli S-Kinderwens | 30 jan | Echo 5 juli Evelien05 | 29 jan | Echo 9 juli Ivaanbanaan | 29 jan | Echo 12 juli Emmieee | 30 jan | Echo 12 juli

2 maanden geleden

Reactie op S-kinderwens

Super leuk! Ik heb vrijdag 5juli mijn tweede echo, termijn echo dan zou ik ...
Dat volle gevoel is herkenbaar! Ik eet nu ook een stuk minder daardoor… hier trouwens ook een rainbow-baby! 💖🌈

2 maanden geleden

Hebben jullie het mooie nieuws trouwens al gedeeld in jullie omgeving? Wij alleen met onze ouders (na 8 weken-echo). De rest vertellen we het pas na de echo deze week (of nog iets later, even kijken hoe het gevoel is ☺️)