100 Reacties

één maand geleden

Reactie op Fe2O3

Klopt, ik ben naar Servië geweest. De grens is daar 50 jaar met eigen eitje ...
Wow wat bijzonder helemaal naar Servië! Ik ga heel hard voor je duimen, zou toch geweldig zijn als het gewoon lukt!! 🍀 Wat betreft eten/drinken, ken je de app ‘zwangerhap’ al? Is van het Voedingscentrum, daar kun je alle voedingswaren invoeren en dan zie je of je het mag of niet. Misschien heb je er iets aan?!

één maand geleden

Reactie op JohannaM1986

Hi ladies! Ik ben 37 en vanochtend een overduidelijke positieve test! Mij ...
Gefeliciteerd! 😊 Wat goed dat je bewust eerst voor je eigen herstel hebt gekozen! Ik heb dat precies hetzelfde gedaan. Wilde graag voor mijn 30e moeder worden, maar kreeg een zware burnout en tergend langzaam herstel (bijna 7 jaar in totaal). Nu ben ik 36 en 4 weken en 5 dagen zwanger! Kamp nog steeds sneller dan voor de burnout met vermoeidheid en overprikkeling, maar ergens moet je er ook gewoon voor gaan 😊. Fijne zwangerschap gewenst!

één maand geleden

Reactie op EsAaEn

Wow wat bijzonder helemaal naar Servië! Ik ga heel hard voor je duimen, zo ...
Merci!

één maand geleden

Ik ben 39, wordt in december 40🫣 Wij zijn bezig met de zogenoemde 2e leg. Ik heb 2 kids van 17💙 en 13🩷 . Mijn vriend wordt dit jaar 47 en heeft ook 2 kids 13🩷 en 10🩷 Sinds augustus '22 bezig. Was snel zwanger maar dit eindigde in een miskraam met 10 weken. We waren al in een vruchtbaarheidskliniek en hadden groen licht voor IVF maar net voor onze afspraak bleek ik zwanger. Ook deze zwangerschap eindigde met 10 weken in een miskraam. Daarna toch het IVF-traject ingegaan. 18 april de punctie gehad, 23 april de terugplaatsing en gister een licht positieve test😍

één maand geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Ik ben 39, wordt in december 40🫣 Wij zijn bezig met de zogenoemde 2e leg. ...
Gefeliciteerd!!!

één maand geleden

Reactie op EsAaEn

Gefeliciteerd!! Wat fijn dat er na zo’n nare gebeurtenis weer wat hoop is, ...
Dank je wel! Het blijft spannend, zeker na zo’n nare ervaring en, eerlijk is eerlijk, bij wat hogere leeftijd is het risico toch wat groter. Maar we hopen dat het nu goed gaat.

één maand geleden

Ik ben 35, mijn vriend 38. Dochter van bijna 1,5 en nu zwanger van de tweede. Altijd gezegd niet voor m’n 30e kinderen te willen, toen moest ik er een beetje over gaan nadenken, begonnen we een eigen band (beide muzikant) en tourden we ineens door heel Europa, ieder weekend weg. Toen kwam COVID en werden we letterlijk even stilgezet. Flink nagedacht over ‘wat als we geen kinderen nemen en ooit zo samen op de bank komen omdat we niet elk weekend meer weg willen.’ Ik twijfelde nog of ik wel echt een moeder ben en of ik kids wil. Tot m’n vriend zei: je moet het anders vragen: wil je géén kinderen? Kak! Nee! Dat wil ik niet! En nu, ik kan zooooo enorm genieten van de kleine, we werken beide thuis dus maken álles mee van haar. Alle ontwikkelingen. Echt de beste keuze ever. En als ik met de band weg ben (want die draait inmiddels weer op volle toeren), kan ik daar echt enórm, misschien nog wel meer, van genieten. Onze kleine is dan bij oma en dat vindt ze gewellllldig! Wij zijn dan ff kind-vrij en kunenn onze andere passie uitvoeren. De rest van de week (en ook wel paar weekenden hoor haha) zijn we lekker thuis! Maar ik ben wel blij dat we eerst de muziek volledig hebben kunnen beleven en iets gaafs op poten hebben kunnen zetten (zat veeeeeeel tijd en energie in) in de vorm van een eigen band en nu is het echt een top combinatie! Mama en muzikant zijn! 😍❤️

één maand geleden

Reactie op Juulzz

Ik ben 35, mijn vriend 38. Dochter van bijna 1,5 en nu zwanger van de tweed ...
Goed verhaal, lekker kort🤣

één maand geleden

Reactie op Juulzz

Ik ben 35, mijn vriend 38. Dochter van bijna 1,5 en nu zwanger van de tweed ...
Echt super tof!! Ben benieuwd hoe dat straks met een tweede erbij gaat zijn voor jullie!

één maand geleden

Reactie op EsAaEn

Echt super tof!! Ben benieuwd hoe dat straks met een tweede erbij gaat zijn ...
Ik ook!!! Oma krijgt het ook druk!🤣 m’n broer ook net een tweede erbij en ook beide muzikant🤣🤣🤣 oma past het huis al aan momenteel voor alle kids🤣🤣🤣

één maand geleden

Reactie op EsAaEn

Gefeliciteerd!!!
Helaas is het geëindigd in een 3e miskraam💔

één maand geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Helaas is het geëindigd in een 3e miskraam💔
Ach lieverd! Dikke knuffel 🤗

één maand geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Helaas is het geëindigd in een 3e miskraam💔
Oh nee 😥🫂

één maand geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Helaas is het geëindigd in een 3e miskraam💔
Sorry om te horen, sterkte

één maand geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Helaas is het geëindigd in een 3e miskraam💔
Ah jeetje nee :-( wat onwijs verdrietig voor jullie! Dikke knuffel!!!!

één maand geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Helaas is het geëindigd in een 3e miskraam💔
Een hele dikke knuffel! Veel sterkte 😞❤️

één maand geleden

Hier nog een mama van 38:) Mijn man is 45. Ik heb een dochter van 11 maanden en sinds kort zwanger van ons tweede kindje. Wij zijn nu 3 jaar getrouwd en heel dankbaar dat we nog kinderen hebben gekregen. We zijn gewoon laatbloeiers. Haha. Onze omgeving is heel blij voor ons. Er zijn er meer in de familie die op latere leeftijd kinderen krijgen. Mijn moeder was bijna 35 bij haar eerste en heeft er 5 gehad. Nooit een miskraam, voor zover ik weet en we zijn allemaal gezond😀

één maand geleden

37 jaar, zoontje van bijna 2.5. Momenteel pril zwanger :)

één maand geleden

Hi, Ik ben 35! Haha ik hoor nu ineens in deze groep! Heb al twee ouderen kindjes, toen was ik altijd de jongste! Nu is het de 35+ groep! Maar het is nu extra genieten, laatste kindje 🥰

één maand geleden

Reactie op steeg123

Hi, Ik ben 35! Haha ik hoor nu ineens in deze groep! Heb al twee ouderen k ...
Best of both worlds!