157 Reacties

4 maanden geleden

39 jaar 🙋‍♀️

4 maanden geleden

Nog net 41 jaar, mijn vriend is 43. Onze dochter is 18 maanden en nu net 4 weken zwanger!

4 maanden geleden

37 (bijna 38), partner is 43 🙋🏻‍♀️ Reacties zijn bij ons onbeschrijfelijk positief 🫶🏽 Dit is onze eerste zwangerschap🤞🏽

4 maanden geleden

Ik ben 36 en mijn man is 39. Zijn nu via jaar bezig waarvan 3 miskramen en nu via icsi met embryo selectie zwanger.. Spannend maar heel fijn dat het eindelijk nu gelukt is, hopelijk blijft de kleine uk lekker zitten.

4 maanden geleden

Ik ben ook 37 jaar en word in juni 38. Mijn zoontje is 3,5 jaar oud. Mijn vriend is een jaartje ouder.. We hebben bijna 2 jaar geprobeerd voor een tweede..

4 maanden geleden

Ik mag me hier ook melden! Ik ben 40, mijn vriend is 33, we hebben een zoontje van 11 maanden en heb net een mooi moederdagkado gehad, namelijk een positieve zwangerschapstest ☺️ 🤞🏼 dat alles voorspoedig mag verlopen

4 maanden geleden

Reactie op lndrn

Ik mag me hier ook melden! Ik ben 40, mijn vriend is 33, we hebben een zoon ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap, zeker een mooi cadeau voor moederdag.

4 maanden geleden

Reactie op lndrn

Ik mag me hier ook melden! Ik ben 40, mijn vriend is 33, we hebben een zoon ...
Gefeliciteerd!!

4 maanden geleden

Hier ook ruim 35 en opnieuw (pril) zwanger van de 6e, na de bevalling ben ik 36 en mijn man is bijna 40. Tot nu toe reageert omgeving positief en ik zeg altijd maar zo een kind neem je niet je krijgt het en helaas is niet iedereen snel en zonder moeite in blijde verwachting.

4 maanden geleden

Hoi ja ik ben 37 jaar wordt dit jaar 38

4 maanden geleden

Ik ben 36 jaar en mijn vriend 34. Dit zou voor ons allebei het eerste kindje zijn en alles is dus super spannend. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, ook omdat ik al in de overgang lijk te gaan volgens verschillende testen. 🤞

4 maanden geleden

Reactie op kleindraakje

Ik ben 36 jaar en mijn vriend 34. Dit zou voor ons allebei het eerste kindj ...
Oh echt! Wat spannend, hoe weet je dat je al in de overgang gaat? Zat je al een traject?

4 maanden geleden

Reactie op M_1986

Oh echt! Wat spannend, hoe weet je dat je al in de overgang gaat? Zat je al ...
Ik heb me laten testen omdat ik best een tijd geen menstruatie had en er was ook vermoeden pcos. Dat heb ik gelukkig niet, maar volgens bloedtest zou ik in de overgang zijn. We hebben tijdens mijn ovulatie zelfinseminatie gedaan, omdat we ook nog aan mijn partner zijn kant wat problemen hebben ondervonden.

4 maanden geleden

Ik ben nu 38 en 39 als ons 2e kindje komt. Ik heb een zoontje van bijna 2,5. Laat ze lekker lullen om je heen, niemand hier heeft raar gereageerd en als ze dat wel doen, dan krijgen ze dat te horen 😬☺️

4 maanden geleden

Ik ben 36 en mijn partner ook. Zwanger van ons hopelijk 4de kindje.

4 maanden geleden

Ik ben Angela, 35 jaar. Getrouwd met Joost 39 jaar. Na een jaar zelf ‘proberen’ in een icsi-traject gekomen. Op 14 april begonnen met hormonen spuiten, op 26 april de punctie, 1 mei we terugplaatsing en 11 mei een positieve test. We konden het niet geloven na 1,5 jaar, meteen na de eerste terugplaatsing raak 😍. Nu 4 weken en 4 dagen zwanger en op 28 januari uitgerekend. 04 juli onze eerste echo (nog bij de fertiliteitspoli)

4 maanden geleden

Hoi! Ik ben net 40 en de papa is 48. Dit is ons eerste kindje. Ik heb helemaal geen negatieve reacties tot nu toe gehoord. Denk dat dat ook te maken heeft met hoe ok wij ons erbij voelen en dat ook uitstralen. In mijn leven had het niet eerder goed gepast. In die zin ben ik blij dat ik al heel wat levenswijsheid heb gekregen door vallen en opstaan. Ben vooral benieuwd hoe mijn lijf dit gaat doen. Super leuk en spannend allemaal

4 maanden geleden

Ik ben 39, net 40 als ons tweede kindje (als alles goed gaat) komt. De eerste is nu 11 maanden. Hier alleen maar positieve reacties gehad.

4 maanden geleden

Reactie op 4ekindje

Ja hier! Ik ben ook 38 bijna 39 . Gister erachter gekomen dat we weer zwang ...
Hier hetzelfde! Al ben ik een half jaartje jonger dan jij ;). Ik vind het wel spannend om te gaan vertellen. Ze hebben mij ook wel eens geadviseerd om het bij deze 3 te laten. Het zou zo leuk zijn als er echt enthousiast gereageerd wordt. Ik wil het daarom vertellen via de kinderen denk ik, die zullen zó enthousiast zijn. Anderzijds zijn ze ook nog maar jong, 2, 4 en 6 en is vroeg vertellen misschien wel uitdagend voor ze, om nog zo lang te moeten wachten

4 maanden geleden

Ik ben 39 nu en heb een dochter van 7 en zoon van 9. Toen ik afgelopen zomer zwanger was was de familie erg verbaasd. Er kwamen vragen of het misschien 'een ongelukje' was. Helaas eindigde die zwangerschap in een miskraam en omdat ik erg lang uit de running was heb ik het uiteindelijk ook nog aan de rest van mijn omgeving verteld. Als we dit keer zo ver zijn dat we het nieuws kunnen delen, verwacht ik dus geen verraste gezichten, maar dat iedereen vooral heel blij voor ons is. En... eigenlijk kan het me ook helemaal niets schelen wat anderen vinden 😜