157 Reacties

4 maanden geleden

Hey, ik ben van de week net 37 geworden. Ben nu 4.6 weken zwanger van onze 2e kindje. Onze dochter is ruim 3,5 jaar oud nu

4 maanden geleden

Ik ben 36 mijn man 37 we hebben al 2 kids van 11 en 10. In februari miskraam gehad met 8 weken nu weer zwanger ben 6 weken☺️.. 3 juni eerste echo ben benieuwd en vind het heel spannnend na 10 jaar weer een baby te krijgen alles moet weer opnieuw.. 😂

4 maanden geleden

Ik ben (nog) 36 en mijn partner 34. Zwanger van de 2e. Onze dochter is 16 maanden. Iedereen reageerde toen heel enthousiast, ik verwacht nu ook. Maar we wachten tot de termijnecho met vertellen.

4 maanden geleden

Heey, ik ben 36 en mijn partner 35. We hebben al 2 dochters van 11 en 13 jaar. Vind het ook spannend straks aan de buitenwereld te vertellen dat er nog eentje bij komt... eerst maar even afwachten of het allemaal goed gaat (ben nu 5+5) en over 2,5 weken de eerste echo. Ik ben in elk geval super super super blij!!!

4 maanden geleden

42 🙌

4 maanden geleden

Ik ben 39 en word in november 40. Had heel erg gehoopt dat ik nog zwanger zou raken voor mn 40e, gelukt dus ☺️ Heb een zoontje van bijna 2. M’n vriend is 36, zijn vrienden hebben allemaal vriendinnen begin 30 die ook nu allemaal hun 1e of 2e kindje krijgen. Dus hier geen gekke reacties, ik doe gewoon mee met zijn vriendenkring ☺️ Heb wat langer moeten wachten op de ware haha. We zijn nu 5 jaar samen.

4 maanden geleden

Ik ook 36 en denk dat ons kindje op m’n verjaardag geboren gaat worden 22 januari dus de dag dat ik 37 wordt ;-)! Man is 44 gisteren geworden dus we zijn ook de jongste niet meer. Onze dochter is 4,5jaar.

4 maanden geleden

Ik ben 35 jaar(wordt 29nov 36 jaar). Het is ons 3e kindje, en ben zo blij dat het nog mogelijk is en dat het ons gegund is 🥰. Mijn oudste is 7 jaar en mijn andere zoon is ruim 2,5 jaar.

4 maanden geleden

42 🙌
Beste leeftijd 😁

4 maanden geleden

Ik ben 38, heb afgelopen januari een miskraam gehad en nu weer zwanger. Heb het aan nog niet veel mensen verteld. Ben zelf soms wat onzeker over zwanger zijn en mijn leeftijd maar bedenk me dan ook dat er genoeg vrouwen zijn die ook op latere leeftijd zwanger zijn geworden en dat mijn leven zo gelopen is dat dit nu het juiste moment is

4 maanden geleden

Ik word binnenkort 38 en heb al een zoontje van 4.

4 maanden geleden

Ik ben 45jr. We hebben al een kleintje van 2,5jaar. Tussendoor 4 miskramen gehad.

4 maanden geleden

Leuk dit topic! Ik ben 37, in aug 38 en zwanger van ons 2e kindje. M’n zoontje is 3,5. Ik dacht dat ik het bij de tweede minder spannend zou vinden allemaal, maar nee hoor 😅😂

4 maanden geleden

Leuk dit topic! Ik ben 37, in aug 38 en zwanger van ons 2e kindje. M’n zo ...
Ik word ook in augustus 38 en heb een zoontje van 4😃

4 maanden geleden

Ik wordt 36 in januari ben al moeder van een dochter van 4 en een van 14.. nu 6 weken zwanger van de derde

4 maanden geleden

Reactie op Sabm1986

Ik ben 38, heb afgelopen januari een miskraam gehad en nu weer zwanger. Heb ...
Je hoeft niet onzeker te zijn hoor, je bent nog jong! Leeftijd zegt niks. Lekker van je zwangerschap genieten.

4 maanden geleden

Ik ben net 35 en net zwanger en meerdere vriendinnen hebben al op jongere leeftijd een kind gekregen. Maar ik was gewoon nog niet de juiste partner tegen gekomen en had ook geen absolute kinderwens. Totdat ik mijn vriend dus tegen kwam, en nu zo gelukkig!!

4 maanden geleden

Nooit over nagedacht dat mensen iets over m’n leeftijd konden vinden in deze context haha 🤣🤣 maar woon in de randstad en veel vrienden en omgeving begonnen rond dezelfde leeftijd.

2 maanden geleden

Hi allemaal, hoe gaat het bij jullie? Ik geloof niet dat ik me al heb voorgesteld in dit topic. Ik ben 40 jaar en in verwachting van mijn tweede kindje. Ik heb al een dochter van 9 jaar. Morgen tik ik de 14 weken aan. Gisteren een goede 13 weken echo gehad en de uitslag van de Nipt was ook goed. Heb het gevoel dat ik nu iets meer kan ontspannen 😁

2 maanden geleden

Ik ben 40! Heb nooit de sociale omstandigheden gehad om aan kindjes te beginnen (geen relatie waarin we beiden dit graag wilde). Heb nu de basis zelf gecreëerd met een wensvader. Hij is 47 jaar. Soms onzeker of ons kindje hier op gezondheidsvlak nadelen van ondervindt en meestal vol vertrouwen dat dit precies gaat zoals het bedoelt is voor ons alledrie. 12 weken zwanger nu ❤️ en straks dus 1 gezin in 2 huizen (co ouders)