157 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op desirevv

Ik ben 40! Heb nooit de sociale omstandigheden gehad om aan kindjes te begi ...
Ik ben zelf bijna 38 en partner is bijna 53. Onze zoontje is bijna 2

2 maanden geleden

Reactie op desirevv

Ik ben 40! Heb nooit de sociale omstandigheden gehad om aan kindjes te begi ...
Heel tof!! Ik ben ook een tijd bezig geweest met het zoeken naar een bekende donor/co-ouder (stond voor beiden open). Uiteindelijk toch mijn nu man tegen het lijf gelopen, maar tof om te zien dat anderen dit wel doe. Zo'n kindje is in ieder geval altijd ontzettend gewenst 💜

2 maanden geleden

Ik ben 37 en heb 1 zoontje van 3, nu bijna 12 weekjes zwanger

2 maanden geleden

Afgelopen vrijdag eindelijk iedereen verteld en alleen maar leuke reacties 🥰

2 maanden geleden

Ik ben net 39 geworden en nu bijna 13 week zwanger van ons 2de kindje. Wij hebben een prachtige zoon van net 2 jaar. Wij hebben erg veel moeite moeten doen om een eerste keer in verwachting te raken. 5 jaar in het traject gezeten en uiteindelijk spontaan zwanger geraakt, de artsen konden niks vinden bij mij maar zwanger worden lukte niet. We hadden nog 1 laatste embryo over maar moeten echt even een pauze inlassen toen om alles te verwerken. Ik ben toen gestart met acupunctuur in combinatie met chineese thee, zo nuchter ik ben toch geprobeerd en ja hoor na 4 behandelingen was ik zwanger. Nu het zkh traject even nog links laten liggen want de vorige keer heeft ons dat uiteindelijk ook niks gebracht en wij wilde ook niet dat ons zoontje te lijden heeft onder het hele traject. Wel weer 4x bij de accupunctuur geweest en weer zwanger.

2 maanden geleden

Nooit verwacht 'op deze leeftijd' nog zwanger te zijn. Ik heb drie kids van 8, 10 en 13 en een compleet gezin. Ik draag dit kindje voor twee mannen en ben 39.

2 maanden geleden

Ik word in augustus 40 en heb een dochtertje van 1

2 maanden geleden

Reactie op Sterre💞

Ik ben net 35 en net zwanger en meerdere vriendinnen hebben al op jongere l ...
Dit herken ik :) zelf ook 35

2 maanden geleden

Ik ben 36 en wordt voor de bevalling nog 37. We hebben al een zoontje van 6.. de vorige bevalling was heel heftig en dus hebben we echt gewacht voor we er klaar voor warenm vorig jaar zomer 3 miskramen gehad. We zijn heel blij en iedereen in onze omgeving tot nu toe ook. Maar we wachten tot de termijn echo om het iedereen te vertellen.. nu 10 w+2 d.. spannend!

2 maanden geleden

Ik ben 37 en heb een dochter van 6. Na nogal wat ellende in ons leven is ons nu hopelijk een tweede kindje gegund. Ik heb net de 13 weken echo erop zitten en de Nipt was ook goed. Dus ik probeer nu wat meer vertrouwen te hebben.

2 maanden geleden

Ik ben 37 en wordt in september 38. Ben 12 jaar met mijn ex bezig geweest voor een kindje, helaas nooit gelukt! Nu onverwacht zwanger van mijn nieuwe vriend🥰 Een echt wondertje aangezien ik zware endometriose heb! Nu 11.2 weken zwanger ❤️

2 maanden geleden

Ik ben 36 en word in november 37. Ons eerste kindje wordt deze maand 3 en daar gingen een aantal jaren overheen voor ik zwanger was. Nu onverwachts zwanger van de tweede. Ik zit zelf meer met mijn leeftijd dan mijn omgeving, daar stelt eigenlijk iedereen me gerust. En ik krijg niet de indruk dat anderen dan ikzelf het "zo oud" vinden.

2 maanden geleden

Reactie op joycepr

Ik ben 37 en wordt in september 38. Ben 12 jaar met mijn ex bezig geweest v ...
Gefeliciteerd!! Soms werkt een andere combinatie van mensen ineens wel 💜 Mijn schoonbroer heeft jaren met zijn ex in trajecten gezeten voordat het eindelijk gelukt was en met mijn zus heeft hij nu nog 2 kinderen waarbij het echt van een leien dakje ging 😅

2 maanden geleden

Ik word volgende week 39 en ben 12 weken zwanger van mijn eerste kindje. Zojuist termijnecho gehad, beweegelijk speels mensje, nu al! Voordat ik zwanger werd nooit heel erg bij stil gestaan bij het feit dat je vanaf 35j tot een verhoogde risicogroep behoort. Ik was er niet mee bezig, maar na wat inlezen moest ik wel slikken. Heb het wel redelijk snel losgelaten en nu meer aan het genieten en beseffen dat er een mensje in mij groeit waar ik straks voor mag zorgen 😅. Ik heb altijd wel een kinderwens gehad, maar meer voor later als ik groot ben. Maar goed, ineens ben ik bijna 39 terwijl met 28 eigenlijk was gestopt met tellen. Herkent iemand dit 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Touria85

Ik word volgende week 39 en ben 12 weken zwanger van mijn eerste kindje. Zo ...
Ik heb bijna precies hetzelfde! Volgende maand wordt ik 39 en ik ben nu 13 weken zwanger van mijn eerste kindje. Altijd wel een kinderwens gehad, maar op de één of andere manier bleef ik denken, ach komt wel een keer 🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Touria85

Ik word volgende week 39 en ben 12 weken zwanger van mijn eerste kindje. Zo ...
Ja! Ik ben 39 en nu 13 weken zwanger. Ik had ook altijd al een kinderwens. Maar ik was er zelf nog niet aan toe. En ineens ben ik 39 en voelt het als nu of nooit.

2 maanden geleden

Reactie op Marielle1984

Ja! Ik ben 39 en nu 13 weken zwanger. Ik had ook altijd al een kinderwens. ...
Ja dat dus. Soms vind ik het gewoon oneerlijk dat mannen veel minder te maken hebben met die biologische deadline

2 maanden geleden

Reactie op Touria85

Ja dat dus. Soms vind ik het gewoon oneerlijk dat mannen veel minder te mak ...
Absoluut!

2 maanden geleden

Reactie op Touria85

Ik word volgende week 39 en ben 12 weken zwanger van mijn eerste kindje. Zo ...
Ik had juist altijd al een kinderwens, die is wat afgezwakt door hoe mijn (liefdes)leven liep. Ik dacht een tijd, mocht het voor mn 40e niks worden, dan had het niet zo mogen zijn. Inmiddels 37 en zwanger van de 2e. De 1e was niet geheel ‘gepland’, bewust niet te lang gewacht met proberen voor een 2e.

2 maanden geleden

Ik ben nu 36 wordt in februari 37 wij hebben al 2 zoons en er is een baby op komst ben nu 11 weken en 5 dagen zwanger en wat een ander zou vinden van leeftijd boeit niks tis onze keuze en niet van een ander