157 Reacties

één maand geleden

Ik ben nu 40 en zwanger van de 2de. Mijn dochter is 6 weken voor mijn 39ste verjaardag geboren.

één maand geleden

Reactie op bumblebeedc

Gefeliciteerd! Ik loop 1 jaar op je 'achter', ben net een paar dagen 43 en ...
Dank je! Het duurde wel echt langer op mijn leeftijd, we hebben 3 jaar moeten ‘wachten’

één maand geleden

Ik word in november 36 en nu zwanger van nummer 2

één maand geleden

Yes, ik word december 37 jaar en zwanger van de 4de. Geen opmerkingen over mijn leeftijd, maar over het feit dat 4 kids veel is.

18 dagen geleden

Reactie op Teddybear

Ik ben nu 40 en zwanger van de 2de. Mijn dochter is 6 weken voor mijn 39ste ...
Knap joh, zo 2 achter elkaar! Mag ik vragen hoe oud je dochter was toen je weer zwanger werd? Ik ben 39, zwanger van de eerste. En als het ons is gegund en afhankelijk hoe (fysiek) haalbaar het is, zou ik graag relatief snel voor een 2e willen gaan. Één omdat ik er niet jonger op wordt en twee omdat ook wel erg leuk lijkt voor de kindjes om weinig leeftijdsverschil te hebben. Ben vooral benieuwd of t een bewuste keuze is en hoe het tot nu toe bevalt, zwangerschap en een baby ❤️

18 dagen geleden

Ik zag gisteren iets voorbijkomen over drew barrymore die erg blij was dat ze pas later kinderen heeft gekregen. Dat ze nu niet meer zo onbezonnen is, meer kennis en rust heeft voor zichzelf en het daardoor dus juist beter vind om op latere leeftijd aan kinderen te beginnen.

18 dagen geleden

Ik word deze maand 37. Nu zwanger van de 2e. Heb al een dochter van 7. Voor zowel mijn eerste als de tweede zwangerschap icsi-trajecten doorlopen. Voor een 2e niet gelukt. En nu spontaan zwanger. Mega verassing, niet meer verwacht. Maar super gewenst ook op deze leeftijd 🥰

17 dagen geleden

Reactie op TatumC

Ik word deze maand 37. Nu zwanger van de 2e. Heb al een dochter van 7. Voor ...
Wat bijzonder dan! Geniet ervan ❤️. Wat vind jouw dochter ervan?

16 dagen geleden

Reactie op Touria85

Knap joh, zo 2 achter elkaar! Mag ik vragen hoe oud je dochter was toen je ...
Mijn dochter was 10 maanden toen ik voor een terugplaatsing ging. De eerste poging tijdens een ICSI traject was zij 6 maanden.

16 dagen geleden

Reactie op mamaFloor2020

Wat bijzonder dan! Geniet ervan ❤️. Wat vind jouw dochter ervan?
Die vind het helemaal geweldig en kan niet wachten. Ze wordt straks echt een tweede moeder.

16 dagen geleden

Ik ben 39 en omgeving vindt het fantastisch. Iedereen die ons kent weet dat we al enkele jaren bezig zijn dus is ons erg gegund :)

16 dagen geleden

Reactie op Naatje2207

Ik ben 39 en omgeving vindt het fantastisch. Iedereen die ons kent weet dat ...
Gefeliciteerd!!!

15 dagen geleden

Ik ben 40 jaar. En ben nu 16 weken zwanger. Hoe andere mensen erover denken, kan mij niets schelen. Zij doen mijn boodschappen niet 😁

15 dagen geleden

Ik ben 36 en zwanger van de 3e, andere kids 7 en 5 jaar, geen negatieve reacties ontvangen

15 dagen geleden

Ik ben nu 42. Op 38 jarige leeftijd voor het eerst zwanger geweest, helaas werd dat een miskraam. Toen ik 39 was ben ik via een icsi traject zwanger geraakt en op mijn 40e bevallen. Ik heb alleen maar positieve reacties gehad! Nu proberen we voor een tweede kindje te gaan. Een aantal mensen zijn hiervan op de hoogte maar ik merk dat ik het wel spannender vond om dat te delen. Ook nu bijna alleen maar positieve reacties gehad behalve van mijn moeder, die in eerste instantie wat negatief en bezorgd reageerde maar het ons wel heel erg gunt.