12 Reacties

één maand geleden

Vreselijk! Heel erg last van. Mijn lijf wil ook echt niet meer. Maar ik probeer de energie die ik heb te gebruiken om creatief bezig te zijn voor de baby's en de babykamer. Ik ben schilderijen aan het maken en babykleertjes😊 Daarnaast probeer ik af en toe gewoon wat leuks te shoppen wat nog nodig is, is ook gewoon leuk🙈 Wel tussendoor heel veel op de bank liggen en maar gewoon tv kijken, ben een beetje op zoek naar series en programma's over zwangerschap en bevallen😊

één maand geleden

Herkenbaar! Het is net alsof er nog een laatste piek hormonen komt, waarbij ik ook ineens labiel word ofzo. Ik merk dat ik in mn tweede trimester vooral nog aan het leven was alsof ik nog hetzelfde zou kunnen als wanneer ik niet zwanger ben. Dus ik ging eigenlijk steeds over mn grenzen heen. Nu heb ik besloten om echt te proberen om meer 'in mijzelf' en 'in mijn cocon' te gaan. En mijzelf de ruimte te geven om een hele avond op de bank te hangen en een serie te kijken terwijl ik de babydeken aan het haken ben. Vind ik heel lastig, vooral omdat we eigenlijk nog niet klaar zijn in huis. Maar de dingen die gedaan moeten worden, zal mijn vriend vooral toch echt moeten doen, want die kan ik zelf nieteens lichamelijk aan. Maar toch merk ik dat ik er onrustig van word.

één maand geleden

Reactie op MammaJoanne

Vreselijk! Heel erg last van. Mijn lijf wil ook echt niet meer. Maar ik pro ...
De pufclub, vier handen op een buik, dag & nacht.. Oh en als je denkt dat je het zelf ff zwaar hebt; een huis vol!

één maand geleden

Reactie op MammaJoanne

Vreselijk! Heel erg last van. Mijn lijf wil ook echt niet meer. Maar ik pro ...
Handen aan de couveuse! Ook wel een beetje heftig. Maar heel mooi programma!

één maand geleden

Als je voldoende tijd hebt, zwemmen (voelt voor mij zalig voor mijn pijnlijke heupen) en dan heel de middag niets doen. Vind ik zelf een heerlijke combo.

één maand geleden

Hier vooral last van harde buiken, bij minste inspanning heb ik het al. Vermoeidheid is ook een dingetje, vooral omdat ik al 3 meiden heb waardoor rusten wat minder snel kan!

één maand geleden

Ja pfff. Bekkenpijn, last van mn verzakking van eerste zwangerschap en constant maagzuur en daar niet van kunnen slapen. Aftellen is begonnen

één maand geleden

Ik zweet zo erg in de nacht 🤢. Vind het niet fijn! Ook echt pijn door hoe ze beweegt! Kan niet lang lopen. Ook soms zo benauwd gevoel of geen houding kunnen aannemen. Ik slaap sinds ik met mijn partner ben weer heel goed. Ben wel ook echt moe. Maar nu ik met hem ben en hij thuis komt (we doen nog long distance. Los Angeles-NL) voel ik me zoveel beter. Denk ik wel dat het vitamine infuus heeft geholpen qua energie.

één maand geleden

Ik ben ineens weer heel vermoeid en merk ook dat ik snel van stemming kan wisselen. Ook heb ik helemaal geen zin in sociale dingen. Waar ik me wel schuldig over voel want ik doe echt niets. Misschien ook een soort van cocoonen?

één maand geleden

Vreselijk!! Ik heb de hele dag door last van maagzuur, mijn stuitje en heupen doen enorm pijn en slapen gaat echt dramatisch.. ben iedere keer klaar wakker rond 2 uur en dan kan niet meer slapen of niet meer goed in slaap komen, ook moet ik bijna ieder uur plassen wat niet mee helpt. Oh en ik merk dat ik echt nesteldrang heb nu want ik kan thuis gewoon niet rusten ben constant bezig met opruimen/schoonmaken haha pffff hoelang moeten we nog?? 🤣😭

één maand geleden

Jaaa heb polyhydramnion en daardoor al paar weken een bowlingbal in mn buik, zoooooo hard en gespannen… en ben niet zo heel groot en fors (lees: klein en heel smal🤣), dus ondanks dat ik vind dat ik nog steeds niet mag klagen (ben best hard voor mezelf en heb een hele hoge pijngrens) merk ik wel dat sommige dingen echt gaan tegenstaan.. sommige nachten gaan goed, Soms lig ik wakker van zenuwpijn boven in mn buik (door die gespannen buik) of mn gekneusde rib😑 Verder heb ik nog steeds een prima zwangerschap, maar de kwaaltjes die ik heb vreten soms echt zoooooveel energie en geduld van mij! Ik ben nu net 30 weken en kan niet wachten tot we 6 weekjes verder zijn, dan is de kans groot dat onze kleine zich al gaat melden omdat m’n lichaam gewoon op is qua rek😅 aldus de gyn…. Of zelfs eerder🙊 Maar heb liever wel dat ie lekker de tijd krijgt helemaal klaar te zijn voor de buitenwereld! Denk dat ik bij de eerste wee ga denken: ja!! Verlossing!🤣🤣🤣

één maand geleden

Tip voor fijne afleiding. Ik vind het nu dus echt heerlijk om gewoon thuis te zitten. Netflixen, lezen gewoon lekker me-time. Dit probeer ik te plannen als mijn dochter slaapt. Ik zeg ook veel sociale events af die na 20.00 beginnen. Sorry ben dan gewoon echt kapot. Hier lekker kaarsjes aan, warme douche gewoon dingetjes doen die echt ff heerlijk voor jezelf aanvoelen. ♥️ Mijn energie is ook echt weer afgenomen, maagzuur, pijn aan de bekken en onderrug, slaap enorm slecht en ben soms zo emotioneel.