15 Reacties
4 dagen geleden
En vraag op recept movicolon bij de huisarts. Dat werkt ook echt heel fijn :)
4 dagen geleden
Licodaine is geweldig pijn verdovend. Ik had een getromboseerde aambei en verging van de pijn. Dit was mijn redding!
4 dagen geleden
Reactie op M_1986
Curanol zalf icm tabletten. Ook voor na de bevalling.
Ontlasting zacht pro ...
Dit inderdaad!
Ik heb er nu tijdens m’n zwangerschap af en toe last van. Dan probeer ik inderdaad meer te drinken en/of zo’n macrogol zakje.
Ik heb het vooral gekregen na mijn vorige bevalling en best een behoorlijke tijd last van gehad. Toen waren ze ook echt groot, en moest ik ze van de vk en kraamhulp terug proberen te drukken elke keer onder de douche. Dan slinken ze al een stuk in door de druk. Maar toen ik de curanol zalf en tabletten heb gebruikt, werd het een stuk beter. Alleen af en toe bij harde ontlasting “poppen” ze weer meer op.
Echt vreselijk. Sommig ondergoed snijd ook. En nadat ik naar de wc ben gegaan, krijg ik het ook niet altijd goed schoon door de aambeien 😅🙈 Echt niet charmant.
Hopelijk wordt het niet veel erger na deze bevalling 😉
4 dagen geleden
Reactie op RKK
Dit inderdaad!
Ik heb er nu tijdens m’n zwangerschap af en toe last van. ...
Arghh het is alsof ik mn eigen verhaal lees! Vooral dat stukje niet goed schoon krijgen.. krijg er wat van! Als het na deze en tevens laatste bevalling niet beter wordt ga ik toch groter geschut inzetten 🤣. Dan maar de operatie tafel op.
3 dagen geleden
Reactie op SLI0705
Ook last van.. verschrikkelijk
Hier ook. Stoelgang is zo slecht met deze tweede zwangerschap. Heb een aantal dagen zakjes gekregen, maar daarna moet je er 'gewoon mee leven' . Ik hoop vooral maar dat het na de bevalling weer terug naar normaal gaat! Dit is echt irritant en snel pijnlijk.