7 Reacties

vorig jaar

Bij mij werkte curanol zalf en pillen ontzettend goed Wel tegelijkertijd gebruiken volgens gebruiksaanwijzing. Ik zou niet teveel gaan proberen,anders even overleggen met verloskundige/huisarts

vorig jaar

Ontlasting dun houden, evt. met zakjes vezels bij de huisarts. Veel water drinken. Vaseline smeren, heel trouw om de boel soepel te houden. Goede houding aannemen op de wc, met krukje onder je voeten. Sperti zetpillen volgens gebruiksaanwijzing. Lidocaine-vet zalf huisarts.

Reactie op M_1986

Bij mij werkte curanol zalf en pillen ontzettend goed Wel tegelijkertijd ge ...
Ja same hier, tegelijkertijd werkte dat als een trein! Heb ook wel eens verhalen gehoord dat neusspray met xylometasoline erop spuiten, zou zorgen voor het krimpen en/of uitdrogen maar geen ervaring mee zelf.

vorig jaar

Reactie op New kid on the block

Ja same hier, tegelijkertijd werkte dat als een trein! Heb ook wel eens ve ...
Neusspray mocht volgens mij niet tijdens de zwangerschap

vorig jaar

Ik zou, zoals hier eerder al aangeraden werd, zeker niet teveel uitproberen zonder advies van de huisarts of verloskundige. Heel wat aambeienmedicatie heeft een effect op de bloedvaten. Het laatste dat je wilt is de doorstroming van je placenta beïnvloeden. Dit is ook waarom bv. neusspray wordt afgeraden tijdens de zwangerschap : dat heeft doorgaans de eigenschap om de bloedvaten te vernauwen, waardoor je je kindje in gevaar kan brengen.

vorig jaar

Zakjes forlax oid om ontlasting idd om harde ontlasting tegen te gaan, ik gebruik die chronisch omdat ik ook steeds aambeien kreeg. Wilde net kijken of ik kon afbouwen toen ik zwanger werd, dus heb dat maar even uitgesteld 😅

vorig jaar

VOLKOREN BRINTA met warme melk en honing… ik zweer ik kan al 20 jaar niet goed naar de wc maar elke ochtend op lege maag een kom warme brinta en paar uur later zit ik maar 2-3 minuten op de wc. Life hack.