243 Reacties

één maand geleden

Start: 76 26w: 83,5

één maand geleden

Ik ben nu ruim 24 weken zwanger en 2,5 kilo aangekomen.

één maand geleden

Update! Start: 63,1 kg 24 weken: 64,0 kg 😅 Ik was een tijdje 64,7 maar binnen 3 dagen ineens weer 700 gr er af. Volgens onze verloskundige kijken ze tegenwoordig niet meer zo naar gewicht. De baby krijg alles wat hij of zij nodig heeft gewoon binnen. Het is meer voor jezelf iets minder prettig zei ze van de week

één maand geleden

24 wkn en 9kg aangekomen :-)

één maand geleden

Start 72 kg Nu 26 weken 78 kg Doet mij wel pijn, al die kilo’s erbij 🙈😅

één maand geleden

Start 74 kg 23+0 81 kg

één maand geleden

22: -2 kg

één maand geleden

25 weken / + 3 kilo

één maand geleden

Start 59.0 Na 14 weken 57.0 Nu 24 weken 61.5

één maand geleden

Start 62kg 23+1 64 kg

één maand geleden

Start: 83 kilo 22 weken: 90 kilo Ik ben zeer tevreden met deze gewichtstoename. Niet vergeten dat groot deel van gewichtstoename extra bloed, placenta, de baby en vruchtwater is. Zolang het niet voelt alsof je overeet (echt zo'n vies vol gevoel) en eet als je lichaam er om vraagt doe je het goed ♡

één maand geleden

23,5 week + 4kg

één maand geleden

Mezelf niet meer gewogen sinds de intake van de vk zal het eens gaan doen maar denk veel aangekomen

één maand geleden

26 weken + 9 kilo 💙

één maand geleden

Ik ga zeker niet wegen nu 😂 Heb me teveel laten gaan afgelopen tijd

één maand geleden

Start : 80 of 81 kg Bijna 26 weken : 81 kg - ben in de begin wat afgevallen, dus zat ergens in de zwangerschap ook op 78 kg. Probeer wel niet te veel aan te komen en na de zwangerschap weer op mijn oude gewicht van ongeveer 68 kg te komen. (Had na mijn eerste zwangerschap niet zo goed gegeten en ben dus tussen de zwangerschappen best wat aangekomen)

één maand geleden

1 kg afgevallen sinds begin zwangerschap. Nu 26 weken. Gelukkig genoeg reserves dus niet zorgelijk voor nu! Laatste weken erg misselijk dus veel gespuugd en weinig eetlust. Maar de kleine groeit goed!

één maand geleden

27 weken, +7 kilo

één maand geleden

Reactie op jaywesome

Start: 83 kilo 22 weken: 90 kilo Ik ben zeer tevreden met deze gewichtsto ...
Ik eet helemaal niet veel, maar sinds een week heb ik echt vaak zo een vies vol gevoel. Echt enorm vervelend! Terwijl ik dan 1 boterham eet ofzo 😫

één maand geleden

26 weken, + 4 à 5 kg