10 Reacties
2 dagen geleden
Hoi!
Vervelend hè! Ik heb er ook nog steeds last van. Wat ik zelf doe is regelmatig naar een bekkenfysio gaan. Zij zet me in een ISKRA stoel. Verder sport ik 2 x per week onder begeleiding van een postnatale trainer. Dit is gericht op het versterken van de bekken en core. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn pijn minder is geworden maar helaas nog niet helemaal over. Volgens de bekkenfysio staat er 1.5 jaar voor herstel. Komt vast wel weer goed.
Sterkte!!
gisteren
Pff ja hier ook. Bekken en stuitje en dat trekt dan door naar benen en onderrug. En met een steeds zwaarder wordend kindje helpt het niet mee.
Ook fysio en oefeningen en hoop dat de tijd het heelt.
Voor stuitje sinds kort een speciale fysio. Doet ze volgens nimox methode. En hèhè dat helpt eeeeindelijk!
gisteren
Hier ook nog last ! Word er moedeloos van. Ik heb ischias en gespannen bekkenbodem met speciale bekkenbodemfysio kom ik nog niet terug in balans volgens haar is dit ook heel normaal zeker aangezien ik nog bv geef. Wel blijf ik mn oefeningen doen en wandel ik veel. Ook train ik elke dag op de roeitrainer om mn spieren sterker te maken.
Warmte helpt hier. Warme kruik. Hete douche. Af en toe in bad bij mn ouders. Massage van vriendlief.
Hopelijk word het snel beter voor ons allemaal 🥰
17 uur geleden
Reactie op KimHester
Hier ook nog last ! Word er moedeloos van. Ik heb ischias en gespannen bekk ...
Jij hebt ischias. Mag ik vragen wat jou klachten zijn?
Ik ben nu een jaar verder. Het wordt bij mij op gespannen spieren gegooid. 🫣
17 uur geleden
Lage rugpijn. En pijn in m'n bil zegmaar die uitstraalt naar mn been. En enorme stijfheid. Ik kan amper als ik op de grond zit omhoog komen zegmaar hetzelfde als ik heb gezeten kom ik moeilijk omhoog. Ik kan sws niks lang. Niet lang zitten niet lang staan niet lang liggen. Voel me 100 haha 🤭